رندر گوشی بلک بری KEY2 LE به همراه مشخصات آن فاش شد

رسانه کلیک - در گذشته شایعات و گزارش ها به توسعه نسخه ضعیف تر بلک بری کی 2 اشاره کردند. به تازگی رندر گوشی بلک بری KEY2 LE لو رفته است.

رندر گوشی بلک بری KEY2 LE به همراه مشخصات آن فاش شد

نزدیک به یک ماه پیش گزارشی به اینترنت راه پیدا کرد که بر اساس آن TCL در حال توسعه نسخه ارزان تر گوشی بلک بری KEY2 است. لازم به ذکر است؛ بلک بری KEY2 با قیمت 650 دلار در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد.

این گوشی ارزان قیمت با نام بلک بری KEY2 LE روانه بازار می شود. امروز رندر گوشی بلک بری KEY2 LE به اینترنت راه پیدا کرده است. در حالی که این محصول در مقایسه با نسخه اصلی قیمت کمتری دارد، همچنان شاهد حضور کیبورد فیزیکی در آن خواهیم بود.

اگر چه نمی توان بر اساس رندر گوشی بلک بری KEY2 LE در رابطه با کیبورد این دستگاه اظهار نظر دقیقی کرد ولی به نظر می رسد در مقایسه با نسخه اصلی کیفیت پایین تری داشته باشد. در دکمه اسپیس این کیبورد سنسور اثر انگشت قرار گرفته و در بخش پشتی آن دوربین اصلی دوگانه خودنمایی می کند.

بلک بری KEY2 LE به نمایشگر 4.5 اینچی با فناوری LCD مجهز می شود و دارای رزولوشن 1620 × 1080 پیکسل است. برخلاف نسخه اصلی که به پردازنده اسنپدراگون 660 مجهز شده است، نسخه ارزان تر آن از پردازنده اسنپدراگون 636 بهره می برد.

مشخصات این گوشی هوشمند به استفاده از 4 گیگابایت رم به همراه 32/64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره می کند. نسخه اصلی این دستگاه دارای 6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی است.

بلک بری KEY2 LE به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی مجهز می شود. یکی از تغییراتی که این دستگاه در مقایسه با نسخه اصلی تجربه می کند، کاهش ظرفیت باتری آن است. به نظر می رسد بلک بری یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. این دستگاه با 12 گرم وزن کمتر در مقایسه با نسخه اصلی به بازار عرضه می شود.

ارسال نظر