تماشا کنید: زوم اپتیکال 5X گوشی های آینده blackview افت کیفیت نمی شناسد!

رسانه کلیک - شرکت بلک ویو (‌blackview) به تازگی ویدیویی را منتشر کرده است که بر اساس آن در محصولات آینده خود از زوم اپتیکال 5 برابری استفاده خواهد کرد. تصاویر تهیه شده در محصولات آتی این شرکت کیفیت خارق العاده ای خواهد داشت.

تماشا کنید: زوم اپتیکال 5X گوشی های آینده blackview افت کیفیت نمی شناسد!

در سال های اخیر پیشرفت های زیادی در رابطه با دوربین مورد استفاده در گوشی های هوشمند توسط شرکت های سازنده صورت گرفته است. به علت اندازه کوچک این محصولات و همچنین محدودیت فضا شرکت ها قادر به استفاده از سنسورهای بزرگ در دستگاه های تولیدی خود نیستند. به همین دلیل با استفاده از چندین سنسور سعی در افزایش کارایی محصولات خود دارند.

سنسور دوم مورد استفاده در دوربین اصلی گوشی های هوشمند کاربردهای مختلفی دارد. برخی از شرکت ها از سنسور دوم برای زوم اپتیکال و ثبت تصاویر بوکه استفاده می کنند که برای مثال می توان به آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس اشاره کرد.

اکثر محصولات موجود در بازار از زوم اپتیکال 2X بهره می برند. در حالی که شاید بسیاری از کاربران منتظر تغییر در این فناوری توسط کمپانی های بزرگ فعال در صنعت گوشی های هوشمند همانند سامسونگ و سونی باشند، شرکت بلک ویو در حال دستیابی به زوم اپتیکال 5 برابری توسط یک سنسور است.

شرکت بلک ویو تصاویری را منتشر کرده است که فناوری توسعه یافته توسط خود را با زوم اپتیکال مورد استفاده در آیفون 7 پلاس مقایسه می کند. سنسور شرکت بلک ویو قادر است تصاویر بوکه همانند گوگل پیسکل ثبت کند. این سیستم در یک گوشی هوشمند جان سخت که در دست توسعه قرار دارد به‌کار گرفته خواهد شد. انتظار می رود از این محصول در ماه مه رونمایی شود.

در تاریخ 18 تا 21 آوریل نمایشگاه Mobile Electronics Global Sources در هنگ کنگ برگزار خواهد شد، انتظار می رود در این نمایشگاه شرکت بلک ویو از فناوری جدید خود رونمایی کند. در ادامه ویدیوی مربوط به این فناوری که توسط بلک ویو منتشر شده است را مشاهده می کنید:

ارسال نظر