گوشی CAT B35 معرفی شد؛ فیچرفون مجهز به دستیار مجازی گوگل

رسانه کلیک - شرکت کاترپیلار از گوشی CAT B35 رونمایی کرد. این اسمارت فون جان سخت از شبکه اجتماعی 4G و گوگل اسیستنت پشتیبانی می کند.

گوشی CAT B35 معرفی شد؛ فیچرفون مجهز به دستیار مجازی گوگل

سیستم عامل های اندروید و iOS بیشترین سهم را در صنعت گوشی های هوشمند دارند، با این حال هنوز برخی شرکت ها فیچرفون ها را توسعه می دهند. کمپانی کاترپیلار به تازگی گوشی CAT B35 را در معرض دید عموم قرار داده است.

در حالی که گوشی CAT B35 طراحی شبیه به فیچر فون ها دارد، از چندین ویژگی هوشمند نیز بهره می برد. از قابلیت های این محصول می توان به پشتیبانی از گوگل اسیستنت، گوگل مپس، گوگل سرچ و یوتیوب اشاره کرد.

این اسمارت فون جان سخت دارای استاندارد نظامی MIL-810G است. این استاندارد به معنای مقاومت کاترپیلار B35 در برابر شرایط دمایی سخت، رطوبت، لرزش و گرد و غبار است. این دستگاه در صورت سقوط از ارتفاع 1.8 متری، دچار مشکل نمی شود. کاربر می تواند این گوشی را تا مدت زمان 35 دقیقه در عمق 1.2 متری آب سالم نگه دارد.

شرکت کاترپیلار برای تامین قدرت این محصول از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 205 استفاده کرده است. گوشی CAT B35 به نمایشگر 2.4 اینچی مجهز شده و از 512 مگابایت رم بهره می برد. خریداران این محصول به 4 گیگابایت حافظه داخلی و شبکه ارتباطی 4G دسترسی پیدا می کنند.

تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری 2300 میلی آمپر ساعتی است. در حال حاضر شرکت کاترپیلار اطلاعاتی در رابطه با قیمت این محصول در اختیار رسانه ها قرار نداده با این حال انتظار می رود این گوشی با قیمت مناسبی به بازار عرضه شود.

این دستگاه قدرت بالایی را در اختیار کاربر قرار نمی دهد ولی در شرایط محیطی مختلف مقاومت خوبی دارد. شرکت کاترپیلار در آینده اطلاعات بیشتری را در رابطه با زمان عرضه و قیمت این محصول در فضای مجازی منتشر می کند.

ارسال نظر