بلک بری Athena در چندین رندر به نمایش در آمد؛ اولین گوشی BlackBerry با دوربین دوگانه

رسانه کلیک - رندرهای منتشر شده از بلک بری Athena به دوربین دوگانه این گوشی هوشمند اشاره دارد. این محصول علاوه بر دوربین دوگانه از کیبورد فیزیکی نیز بهره می برد.

بلک بری Athena در چندین رندر به نمایش در آمد؛ اولین گوشی BlackBerry با دوربین دوگانه

از سال گذشته تاکنون گزارش های مختلفی از معرفی سه گوشی هوشمند جدید بلک بری در سال 2018 در فضای مجازی منتشر شده است. بلک بری به صورت رسمی اعلام کرده که در سال جاری میلادی از دو گوشی هوشمند جدید مجهز به کیبورد فیزیکی رونمایی می کند.

در ماه فوریه کدنام دو دستگاه جدید بلک بری به بیرون درز پیدا کرد. سه دستگاه جدید بلک بری دارای کدنام های Uni ،Athena و Luna هستند. امروز رندرهای گوشی بلک بری Athena منتشر شده است.

همانطور که در تصاویر می توان مشاهده کرد، طراحی بلک بری Athena شباهت زیادی به بلک بری KEYone دارد. در زیر نمایشگر این دستگاه از کیبورد فیزیکی QWERTY استفاده شده است که همانند کیبورد KEYone انتظار می رود به فشار حساس باشد.

بر روی دکمه Space کیبورد این دستگاه لوگوی بلک بری حک شده که احتمالا این دکمه میزبان سنسور اثر انگشت باشد.

پنل پشتی این دستگاه به صورت بافت دار طراحی شده که شبیه به محصولات گذشته این شرکت است. بر اساس این رندرها، بلک بری برای دستگاه آینده خود همانند بسیاری از گوشی های هوشمند موجود در بازار از دوربین اصلی دوگانه استفاده خواهد کرد.

گزارشات اخیر برخی از مشخصات فنی بلک بری Athena را برای ما آشکار کرده اند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 660 تامین می کند. به نظر می رسد این محصول در دو نسخه با رم های 6 و 8 گیگابایت روانه بازار شود که البته هر دو نسخه دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود.

[lightgallery images="162835,162833"]

به احتمال زیاد بلک بری در این محصولات از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 استفاده خواهد کرد. در حال حاضر بلک بری اطلاعات منتشر شده از این گوشی هوشمند را تایید نکرده است؛ بنابراین احتمال معرفی این محصول با مشخصات فنی متفاوت وجود دارد.

ارسال نظر