مشکل فنی دوربین اسنشال فون با آپدیت نرم‌افزاری برطرف می‌شود

رسانه کلیک - شرکت Essential قرار است طی ارائه یک آپدیت نرم‌افزاری مشکل کیفیت و سرعت پایین دوربین اسنشال فون را برطرف کند.

مشکل فنی دوربین اسنشال فون با آپدیت نرم‌افزاری برطرف می‌شود

شرکت Essential اخیراً موبایل‌هایی روانه بازار کرده که کیفیت پایین دوربین‌های آن، بسیاری از طرفدارانش را ناامید کرده است. حال این شرکت اعلام کرده در دو آپدیت، سیستم‌ عامل و کیفیت دوربین‌هایش بهبود پیدا می‌کند. مقامات این شرکت گفته‌اند تمام تلاش خود را می‌کنند تا همه عیوب دوربین اسنشال فون برطرف شود.

یکی از بزرگ‌ترین ایرادهای دوربین های Essential تأخیر بیش از حد آن در ثبت تصاویر است. کیفیت تصاویر این موبایل‌ها نیز پایین است که مقامات این شرکت قول داده‌اند در صورت آپدیت، همه این مشکلات حل می‌شود. در ادامه مواردی که با آپدیت رفع می‌شود را مشاهده می‌کنید.

• بهبود سرعت عکاسی

• بهبود روشنایی و وضوح تصاویر در موقعیت‌های کم‌نور

• استفاده از دکمه‌های صدا در عکس‌برداری ۳۶۰ درجه

• استفاده از تایمر در عکس‌برداری ۳۶۰ درجه

• رفع برخی از مشکلات نرم‌افزاری و بهبود کلی کارایی دوربین

این شرکت اعلام کرده که حالت‌های بیشتری را نیز به دوربین موبایل‌های خود اضافه می‌کند. حالت پرتره و قابلیت ضبط زنده در رسانه‌های اجتماعی همانند فیس‌بوک یکی دیگر از مواردی است که در صورت آپدیت به دوربین‌های این شرکت اضافه می‌شود.

تتحلیل‌گران بر این باورند که با ورود موبایل‌های Pixel 2 و سایر گوشی‌های اندرویدی، کیفیت دوربین های اسنشال فون باید هر چه سریع‌تر بهبود یابد تا این اسمارت فون بتواند در رقایت گوشی های هوشمند حرفی برای گفتن داشته باشد.

ارسال نظر