رنگ های سفارشی موبایل اسنشال بسیار جذاب و دلفریب است!

رسانه کلیک - از زمانی که موبایل Essential معرفی شده است، رنگ های کله غازی (Teal) و مسی (Copper) آن باعث شده تا کاربران تلفن های هوشمند به نوعی دیگر به آنها نگاه کرده و این محصول، خود را جور دیگری در دل مردم جای دهد.

رنگ های سفارشی موبایل اسنشال بسیار جذاب و دلفریب است!

روزها و ماه ها گذشت و این سوال همواره در ذهن کاربران وجود داشته که آیا کسی سراغ گوشی اسنشال ( Essential ) می رود؟ اما زمانی که خبرنگاران و تیم های فنی وب سایت های مطرح دنیا موفق شدند این اسمارت فون را از نزدیک ببینند، بازی عوض شد ( فروش گوشی Essential بعد از مدت‌ها انتظار آغاز شد ).

به گفته کسانی که برای مدت مدیدی با گوشی های مختلف کار کرده اند، هیچ یک از این هندست های جور واجور تا این اندازه زیبا و جذاب نبودند. رنگ اقیانوسی (Ocean Depth) موبایل Essential جلوه زیبایی به قاب می بخشد. از طرفی، رنگ سبز آبی (Ocean Depth) بسیار براق و اشباع شده است و ضمن کار با آن، احساس می کنید با دستگاهی مشغول به کار هستید که مدت هاست به دنبال آن بودید.

موبایل Essential رنگ اقیانوسی یا Ocean Depths

در کنار انواع و اقسام گوشی های سیاه و سفیدی که این روزها در بازار موجود است، رنگ های جدید مطمئنا به مذاق کاربران خوش می آید.

مشخص نیست که شرکت Essential به چه دلیل زمان زیادی را صرف این گوشی کرده و نمی دانیم آیا از نظر فروش، ارزشی برای آنها داشته است یا خیر. اما از دید طراحی، این گوشی هوشمند فوق العاده ارزشمند است. اگر نمایشگر بدون حاشیه و برش صفحه نمایش (Notch) کوچک بالای آن را به عنوان اولین سورپرایز آقای اندی رابین، خالق اندروید در نظر بگیریم، مطمئنا رنگ بندی زیبا و فوق العاده این اسمارت فون را باید دومین ویژگی حیرت انگیز اسنشال فون به حساب آورد.

موبایل Essential رنگ Ocean Depth در کنار مشکی مسی (Copper Black)

مسئولان شرکت اسنشال تعداد محدودی گوشی با رنگ Ocean Depth را تولید کرده و ظاهرا قصد ادامه این روند را ندارند. عرضه این تلفن هوشمند با رنگ یاد شده حدود دو هفته پیش آغاز گردید و به زودی نیز پایان یافت. بد نیست بدانید که این کمپانی سال گذشته، تنها موفق به فروش 90 هزار دستگاه موبایل شد.

موبایل Essential رنگ Ocean Depths

در کنار رنگ Ocean Depth، دو مدل دیگر از موبایل Essential به صورت محدود وارد بازار شد؛ Copper Black و Stellar Gray. همچنین رنگ Halo Gray نیز تولید شده که به صورت اختصاصی، در فروشگاه آمازون به فروش می رسد.

  • رنگ Copper Black: بدنه مشکی به همراه اجزایی با رنگ مسی
  • رنگ Stellar Gray: بدنه مشکی مات به همراه نوار دور خاکستری تیره
  • رنگ Halo Gray: بدنه مشکی مات نوار دور تیتانیومی (مانند رنگ سفید این محصول)
موبایل Essential رنگ Copper Black

رنگ Copper Black اسنشال فون با توجه به نوار مسی رنگ دور آن، زیبایی خاصی دارد. اما مطمئنا به اندازه رنگ Ocean Depth دلفریب به نظر نمی رسد. رنگ Stellar Gray نیز در نوع خود بسیار شیک و شکیل است.

حدود 6 ماه از عرضه گوشی Essential می گذرد و در کنار عرضه رنگ های جدید، مسئولان Essential در حال بهبود دوربین، تست آپدیت سیستم عامل اندروید Oreo و برطرف کردن باگ ها هستند.

موبایل Essential رنگ Stellar Gray

گوشی Essential در حال حاضر، اوضاع بهتری نسبت به زمان عرضه خود دارد؛ این در حالی است که طراحان این شرکت، در حال توسعه نسل دوم آن هستند. اما زمان عرضه آن مشخص نیست و از طرف دیگر، معلوم نیست مسئولان Essential چه سورپرایزهای دیگری برای جلب توجه کاربران و طرفداران دنیای تکنولوژی در سر دارند.

موبایل Essential رنگ Halo Gray
ارسال نظر