اسنشال به اتهام سرقت تکنولوژی بی سیم شرکت Keyssa دادگاهی شد

رسانه کلیک - شرکت کیسا (Keyssa) علیه سازندگان گوشی اندرویدی اسنشال فون شکایت کرده و مدعی شده است که تکنولوژی بی سیم گوشی Essential Phone کاملا متعلق به این شرکت است.

اسنشال به اتهام سرقت تکنولوژی بی سیم شرکت Keyssa دادگاهی شد

شرکت کیسا از سال ۲۰۰۹ تاسیس شده است و به عنوان یک کمپانی متخصص در راه اندازی انتقال داده های بی سیم توسط افراد مطرحی چون «تونی فادل» نایب رئیس ارشد بخش آی پاد در اپل حمایت می شود. این شرکت به مدت ۱۰ ماه در حال مذاکره با اسنشال در خصوص ارائه تکنولوژی بین دستگاه های هوشمند اندرویدی اسنشال با لوازم جانبی و دستگاه های هوشمند خانگی خود بود که در نهایت توافقی در این زمینه حاصل نشد. حال کیسا، شرکت اسنشال را به سرقت اسرار تجاری متهم کرده و تکنولوژی بی سیم گوشی Essential Phone را حاصل سو استفاده از اطلاعات رد و بدل شده بین این دو شرکت در جلسات گذشته‌شان عنوان کرده است.

شواهد نشان می دهد که کیسا میکروچیپ کوچکی را تولید کرده که امکان انتقال داده با فرکانس پایین برای جلوگیری استفاده از وای فای و شبکه های بلوتوث را دارد؛ تکنولوژی که نظیر آن را در روترهای خانگی می‌توان یافت.

کیسا اعلام کرده که اسنشال اساسا تکنولوژی شبکه ای این شرکت را به سرقت برده و اکنون در حال عرضه محصولی است که از فناوری های رد و بدل شده در جلسات محرمانه بین این دو شرکت بهره می‌برد. مقام های کیسا می‌گویند بر اساس توافقاتی که بین این دو شرکت منعقد شده، اسنشال از اطلاعات این شرکت سواستفاده کرده و شرکت اندی رابین قانوناً حق استفاده از آنها را برای توسعه محصولات تجاری خود نداشته است.

ارسال نظر