ماژول هدفون اسنشال فون تاییدیه FCC دریافت کرد

رسانه کلیک - سال گذشته از گوشی اسنشال فون به صورت رسمی رونمایی شد. به تازگی ماژول هدفون اسنشال فون تاییدیه FCC گرفت.

ماژول هدفون اسنشال فون تاییدیه FCC دریافت کرد

بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند جک 3.5 میلی متری هدفون را از پرچمداران خود حذف کرده اند. در سال های آینده هدفون های بی سیم به فروش بالایی در بازار دست پیدا می کنند که باعث می شود عدم وجود این پورت مشکل بزرگی برای کاربران ایجاد نکند. در حال حاضر بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند از هدفون های سیم دار برای گوش دادن به موسیقی استفاده می کنند.

اسنشال فون یکی از محصولات موجود در بازار بوده که فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون است. بر اساس اعلام این شرکت در گذشته، ماژول هدفون اسنشال فون راه حلی برای رفع این مشکل محسوب می شود. به تازگی این ماژول تاییدیه FCC را دریافت کرده است.

این ماژول که Audio Adapter HD نامگذاری شده، به گوشی اسنشال فون جک 3.5 میلی متری هدفون را اضافه می کند. این ماژول از صدای MQA پشتیبانی می کند که استانداردی برای صدای hi-res است. انتظار می رود ماژول هدفون اسنشال فون با قیمت مناسبی به بازار عرضه شود.

شرکت اسنشال سال گذشته اولین گوشی هوشمند خود را روانه بازار کرد. این دستگاه به نمایشگر 5.71 اینچی با رزولوشن 2560 × 1312 پیکسل مجهز شده است. صفحه نمایش این دستگاه از شیشه محافظ گوریلا گلس 5 بهره می برد.

قدرت این محصول را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 تامین می کند. شرکت Essential برای این محصول خود 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. این دستگاه از دوربین اصلی تکی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

بلوتوث نسخه 5، باتری 3040 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید نوقا 7.1 سایر مشخصات گوشی اسنشال فون را تشکیل می دهند.

ارسال نظر