همه آیفون های 2018 اپل به فیس آیدی مجهز می شود

رسانه کلیک - آیفون X که در سال 2017 معرفی شد، فاقد سنسور اثر انگشت است. امنیت این محصول اپل را فیس آیدی تامین می کند. بر اساس اعلام تامین کنندگان قطعات محصولات این شرکت آمریکایی، تمامی آیفون های 2018 اپل به Face ID مجهز خواهد شد.

همه آیفون های 2018 اپل به فیس آیدی مجهز می شود

در حالی که اپل برای اولین بار از فیس آیدی در آیفون ایکس در سال 2017 رونمایی کرد، انتظار می رود در آینده این فناوری در محصولات بیشتری از این شرکت حضور پیدا کند. در ماه گذشته گزارشی منتشر شده بود که به استفاده از فیس آیدی در تمامی آیفون های 2018 اپل اشاره می کرد.

به تازگی گزارشی از سوی یکی از تامین کنندگان قطعات اپل، Finisar ، منتشر شده که گزارش ماه گذشته را تایید می کند. این موضوع توسط گزارش مالی اخیر Finisar مشخص شده است. بر اساس این گزارش شرکت Finisar در تگزاس یک واحد 700 هزار فوت مربعی راه اندازی خواهد کرد.

انتظار می رود در این بخش جدید از نیمه دوم سال VCSEL تولید شود. بر اساس شایعات اپل مبلغ 390 میلیون دلار برای خرید این واحد به شرکت Finisar کمک کرده است. مسلما این مبلغ به صورت خیرخواهانه در اختیار Finisar قرار نگرفته است. این واحد جدید باید قطعات پیشرفته مورد نیاز فیس آیدی را تولید کند.

با توجه به این موضوع که این قطعات در نیمه دوم سال 2018 تولید می شوند، باید منتظر استفاده از آن ها در آیفون های 2018 اپل باشیم. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با بهبودهایی که در نسخه جدید فیس آیدی اعمال می شود منتشر نشده است. این احتمال وجود دارد که سرعت و امنیت فیس آیدی در آیفون های 2018 اپل افزایش پیدا کند.

بر اساس گزارشات اپل در سال 2018 از سه آیفون جدید با طراحی مشابه آیفون ایکس رونمایی خواهد کرد. دو نسخه از این محصولات به نمایشگر OLED و نمونه سوم به پنل LCD مجهز می شود ( آیفون Xs پلاس به نمایشگر 6.5 اینچی OLED مجهز می شود ).

ارسال نظر