۲ ویژگی دیگر آیفون ۸ لو رفت!

رسانه کلیک - سیستم تشخیص چهره آیفون ۸ را می‌توان با قابلیت ذخیره چند چهره و در دو مرحله امنیتی برنامه‌ریزی کرد و دکمه هوم این گوشی هوشمند عملکردی متفاوت نسبت به قبل دارد.

۲ ویژگی دیگر آیفون ۸ لو رفت!

خبرهای زیادی در رابطه با آیفون ۸ به گوش رسیده و هر چه به رونمایی این گوشی هوشمند نزدیک‌تر می‌شویم، بازار خبرهای لو رفته داغ‌تر می‌شود. در آخرین خبرها به پشتیبانی آیفون جدید از هوم پاد اپل اشاره شد و این موضوع بررسی شد که سیستم‌عامل هوم پاد با این گوشی هماهنگ خواهد بود. از طرفی اطلاعاتی در رابطه با دکمه هوم و امکان استفاده از اپل پی با سیستم تشخیص چهره منتشرشده است.

سیستم تشخیص چهره آیفون توانایی ذخیره چند چهره را دارد و کاربران می‌توانند در اپلیکیشن هایی که نیاز به احراز هویت دارد از سیستم تشخیص چهره استفاده کنند. کاربران برای ایجاد امنیت بیشتر برای دستگاه خود می‌توانند از دو رمز برای باز کردن گوشی هوشمند خود استفاده کنند. این دو رمز شامل تشخیص چهره و اثرانگشت خواهد بود. برای استفاده از سیستم تشخیص چهره کاربران می‌توانند از هر دو دوربین، دوربین اصلی و دوربین سلفی استفاده کنند.

خبرهایی در رابطه با دکمه فیزیکی هوم آیفون ۸ منتشرشده است که تاکنون هیچ کدام از منابع خبری به آن نپرداخته اند. پیش‌تر اخباری مبنی بر حذف دکمه هوم فیزیکی منتشر شد. پس از مدتی این فرضیه رد شد و در خبرها به این نکته اشاره شد که اپل هم مثل سامسونگ نتوانست از پس سنسور اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش بربیاید. پس از این خبر، اطلاعاتی در رابطه با قرار گرفتن سنسور اثرانگشت در پشت‌گوشی هوشمند منتشر شد. با این تفاسیر در آخرین خبرها به شکل متفاوتی از دکمه هوم فیزیکی یاد شده است. این دکمه در جلوی گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت و محدوده‌ای برای این دکمه در پنل جلویی آیفون جدید در نظر گرفته می‌شود که در زیر صفحه‌نمایش پنهان است.

آیفون ۸ توانایی فیلم‌برداری با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه در کیفیت ۱۰۸۰P را دارد. این کیفیت با کیفیت فیلم‌برداری آیفون ۷ برابر است. هم‌چنین آیفون ۷ از فیلم‌برداری با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه در کیفیت ۷۲۰P پشتیبانی می‌کند. عکاسی HDR در آیفون جدید و در سیستم‌عامل جدید با عنوان ModernHDR نمایش داده می‌شود که هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با تفاوت این حالت عکاسی با HDR منتشر نشده است.

در بیشتر خبرهایی که تاکنون از آیفون ۸ منتشرشده به صفحه‌نمایش لبه به لبه، شارژ وایرلس و قابلیت بی‌صدا شدن نوتیفیکیشن ها هنگام نگاه کردن کاربر به گوشی هوشمند اشاره‌ شده است.

ارسال نظر