آیفون 6.1 اینچی 2018 به نمایشگر «Full Active LCD» مجهز می شود

رسانه کلیک - به تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه با ارزان ترین آیفون اپل در اینترنت منتشر شده است. نمایشگر آیفون 6.1 اینچی 2018 توسط شرکت JDI تولید می شود.

آیفون 6.1 اینچی 2018 به نمایشگر «Full Active LCD» مجهز می شود

انتظار می رود در سال جاری میلادی اپل از سه آیفون جدید رونمایی کند. تمامی این محصولات از طراحی مشابه با آیفون ایکس بهره می برند و به سیستم شناسایی چهره سه بعدی با نام فیس آیدی مجهز می شوند.

دو نمونه از آیفون های جدید به نمایشگر OLED مجهز می شوند و نسخه سوم دارای صفحه نمایش LCD است. آیفون 6.1 اینچی 2018 در مقایسه با نسخه های دیگر قیمت پایین تری دارد. بر اساس گزارشی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، آیفون 9 به پنل شرکت JDI مجهز می شود.

این نمایشگر «Full Active Display» نام دارد که اپل را قادر می سازد حاشیه های کمی را برای محصول آینده خود در نظر بگیرد. گفته می شود حاشیه های اطراف نمایشگر آیفون 9 ضخامتی برابر با 0.5 میلی متر دارد. لازم به ذکر است؛ ضخامت حاشیه های اطراف صفحه نمایش آیفون X به 1 میلی متر می رسد.

در گذشته گزارش هایی در رابطه با نمایشگرهای Full Active Display و همکاری شرکت های JDI و اپل برای توسعه این پنل ها در اینترنت منتشر شده بود. با این حال اطلاعاتی در رابطه با دستگاه مجهز به این صفحه نمایش در اختیار رسانه ها قرار نداشت.

تولید انبوه آیفون 6.1 اینچی 2018 از ماه جاری میلادی آغاز شده است با این حال گفته می شود میزان تولید بسیار کمتر از نیاز اپل است. در همین راستا گزارش جدید به این موضوع اشاره دارد که اپل معرفی آیفون 9 را با تاخیر انجام می دهد. انتظار می رود با این گوشی هوشمند در ماه نوامبر ملاقات کنیم.

در حالی که آیفون های مجهز به نمایشگر OLED از دوربین اصلی دوگانه بهره می برند، آیفون 6.1 اینچی به دوربین اصلی تکی مجهز می شود. انتظار می رود این نسخه از آیفون در مقایسه با نمونه های دیگر فروش بیشتری را در بازار تجربه کند ( رندرهای آیفون 6.1 اینچی اپل منتشر شد؛ برش نمایشگر و دوربین اصلی تکی ).

ارسال نظر