رندرهای گوشی گلکسی C10 خبر از دوربین دوگانه می دهد

رسانه کلیک - انتظار می رفت سامسونگ در سال گذشته میلادی از گوشی گلکسی C10 رونمایی کند، ولی چنین اتفاقی رخ نداد و به نظر می رسد امسال باید منتظر معرفی آن باشیم. در گذشته اطلاعات مربوط به گلکسی C10 فاش شده بود و حال شاهد انتشار رندرهای آن هستیم.

رندرهای گوشی گلکسی C10 خبر از دوربین دوگانه می دهد

به تازگی رندرهای گوشی گلکسی C10 منتشر شده که نشان دهنده بهبود طراحی آن نسبت به نسل گذشته است. متاسفانه در حال حاضر نمی توان در رابطه با صحت این رندرها اظهار نظری کرد چرا که این تصاویر توسط یک یوتیوبر منتشر شده است، البته در گذشته شاهد انتشار رندرهایی توسط این شخص بوده ایم.

اگرچه این رندرها مفهومی محسوب می شوند ولی بر اساس شایعات و اطلاعات لو رفته طراحی شده اند. بر اساس این رندرها گوشی گلکسی C10 دارای طراحی تمام صفحه خواهد بود و از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد.

در اطراف نمایشگر این دستگاه حاشیه ای وجود ندارد ولی در بخش زیرین به علت قرارگیری دکمه هوم شاهد حاشیه نسبتا کمی هستیم. در این دکمه سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. به نظر می رسد جنس بدنه این دستگاه فلزی باشد. خطوط آنتن بر روی پنل پشتی این دستگاه به خوبی قابل مشاهده است.

[lightgallery images="153942,153943,153940,153939"]

در بخش پشتی این محصول سامسونگ دوربین دوگانه با چیدمان عمودی قرار گرفته است و در کنار آن فلاش LED دوگانه خودنمایی می کند. بر اساس منبع منتشر کننده این رندرها، گوشی گلکسی C10 در سه رنگ مشکی، خاکستری و آبی معرفی و روانه بازار می شود.

در سمت چپ گوشی گلکسی C10 دکمه های تنظیم صدا و در سمت راست آن نیز دکمه پاور قرار گرفته اند. بر اساس اطلاعاتی که توسط AnTuTu منتشر شده این دستگاه به نمایشگر 6.0 اینچی مجهز می شود ( سامسونگ گلکسی C10 در بنچمارک AnTuTu ظاهر شد ). قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 660 تامین خواهد کرد و همچنین در آن از یک باتری 4000 میلی آمپری استفاده می شود.

ارسال نظر