گوشی گلکسی گرند پرایم پلاس 2018 به اسکنر عنبیه مجهز می شود

رسانه کلیک - بر اساس گزارش The Korea Herald، ظاهرا سامسونگ قصد دارد ویژگی اسکنر عنبیه را به محصولات میان رده خود مانند گلکسی گرند پرایم پلاس اضافه کند.

گوشی گلکسی گرند پرایم پلاس 2018 به اسکنر عنبیه مجهز می شود

سیستم تأیید بیومتریک در گوشی های جدید وارد فاز جدیدی شده است و با افزایش تکنولوژی های مرتبط با نمایشگر و تشخیص تصویر کاربران، تمامی این محصولات به سمت قابلیت تشخیص چهره رفته اند که از جمله آنها می توان به آیفون X و شیائومی می 8 اشاره کرد. برخی از محصولات مانند ویوو نکس و Mate RS نیز به سیستم اثر انگشت درون نمایشگر مجهز شده اند. سامسونگ هم قصد دارد تا در ازای اضافه کردن تشخیص چهره، ویژگی اسکنر عنبیه را از محصولات خود حذف کند.

حتی اگر سامسونگ در گلکسی S10 اسکنر عنبیه را حذف کرده و آن را به قابلیت تشخیص چهره مجهز کند، باز هم به نظر می رسد که ویژگی تشخیص عنبیه روی محصولات میان رده قرار گیرد که از جمله آنها می توان به گوشی گلکسی گرند پرایم پلاس اشاره کرد.

سیستم تشخیص عنبیه با گلکسی نوت 7 آغاز شد و بعد از آن، تنها روی محصولات پرچمدار به چشم خورد. اما طبق گزارش جدیدی که توسط The Korea Herald منتشر شده، ظاهرا کره ای ها قصد دارند تا اکسنر عنبیه را به محصولات میان رده مانند گلکسی گرند پرایم پلاس اضافه کنند.

گلکسی گرند پرایم پلاس

بر اساس فایل فریمور مربوط به گوشی گلکسی گرند پرایم پلاس، باید انتظار اضافه شدن ویژگی اسکنر عنبیه به این محصول را داشته باشیم.

بر اساس شایعات مختلف که در این زمینه منتشر شده، به نظر می رسد که نسخه 2018 گوشی Galaxy Grand Prime Plus یک محصول میان رده به حساب آید. در حال حاضر هنوز مشخصات قطعی آن در دسترس نیست، اما بر اساس حرف و حدیث هایی که به میان آمده است، به عنوان برخی مشخصات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 540 × 960
  • پردازنده اگزینوس 7870
  • دوربین پشت 16 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری 4K و اسلوموشن
  • دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
  • درگاه USB Type-C با پشتیبانی از OTG
  • اسکنر عنبیه
  • باتری 3630 میلی آمپر ساعتی
ارسال نظر