گلکسی J6 مجهز به نمایشگر بدون حاشیه در وب‌سایت سامسونگ حضور پیدا کرد

رسانه کلیک - به تازگی یک گوشی هوشمند جدید سامسونگ با نام گلکسی J6 در سایت رسمی این شرکت رویت شده است. این دستگاه از صفحه نمایش بی کران بهره می برد.

گلکسی J6 مجهز به نمایشگر بدون حاشیه در وب‌سایت سامسونگ حضور پیدا کرد

در حالی که سامسونگ اخیرا از دو اسمارت فون جدید گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس رونمایی کرده است، به نظر می رسد خود را برای معرفی یک گوشی هوشمند دیگر آماده می کند ( گلکسی A6 و A6 پلاس به صورت رسمی معرفی شدند ).

پس از دریافت تاییدیه اتحادیه وای فای، تاییدیه FCC و حضور در بنچمارک های مختلف گلکسی J6 در صفحه پشتیبانی وب‌سایت سامسونگ در کشورهای اوکراین و هند مشاهده شده است.

گوشی گلکسی J6 برای اولین بار در فایل های مربوط به فریمور اندروید اوریو گلکسی نوت 8 حضور پیدا کرده بود. در حالی که در این فایل ها اطلاعاتی از گلکسی J6 منتشر نشده بود، خبر از معرفی این گوشی هوشمند در آینده نزدیک می داد.

بر اساس اطلاعاتی که در گذشته منتشر شده بود با یک دستگاه میان رده رو‌به‌رو هستیم. در این گوشی هوشمند از پردازنده اگزینوس 7870 و 2 گیگابایت رم استفاده می شود. یکی از ویژگی های جذاب این گوشی هوشمند، نمایشگر بی کران است. این دستگاه همانند گلکسی A8 از Infinity Display بهره می برد که آن را در جایگاهی بالاتر از رقبا قرار می دهد.

دو دستگاه گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس که به تازگی معرفی شده اند نیز از نمایشگر بی کران بهره می برند. انتظار می رود نسبت تصویر محصول جدید سامسونگ با گلکسی A8 یکسان باشد ولی به رزولوشنی متفاوتی مجهز شود.

کمپانی کره ای سامسونگ در نظر دارد علاوه بر گلکسی J6 از گوشی های گلکسی J8 و گلکسی J8 پلاس نیز رونمایی کند. با توجه به انتشار اطلاعات و گزارش های بی شمار انتظار می رود در آینده نزدیک از این دستگاه ها به صورت رسمی رونمایی شود.

ارسال نظر