بنچمارک گلکسی Note 9 نشان دهنده 6 گیگابایت رم در نسخه آمریکایی آن است

رسانه کلیک - فبلت سامسونگ تا ماه آگوست عرضه نخواهد شد، اما بر اساس تست بنچمارک گلکسی Note 9 ظاهرا کره ای ها در حال کار روی این دستگاه هستند.

بنچمارک گلکسی Note 9 نشان دهنده 6 گیگابایت رم در نسخه آمریکایی آن است

همان طور که می دانید مسئولان سامسونگ در حال کار روی فبلت خود هستند که مطمئنا تا ماه آگوست اثری از آن نخواهد بود. بنچمارک گلکسی Note 9 که چندی پیش منتشر شده بود و نمونه دیگری از آن نیز به تازگی در رسانه های خبری رویت شده، می تواند گویای همین امر باشد.

این دستگاه که با کدنام SM-N960U شناخته می شود، با پردازنده اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم همراه است که به دلیل چیپست اشاره شده، می توان آن را به مدلی که در کشور آمریکا عرضه می شود، نسبت داد.

همان طور که در بالا اشاره شد، این اولین بار نیست که بنچمارک گلکسی Note 9 در محیط اینترنت منتشر می شود، اما متأسفانه هر دو مورد مربوط به دستگاه با پردازنده اسنپدراگون می شود و هنوز خبری از این فبلت با چیپست اگزینوس نیست ( مشخصات احتمالی گلکسی نوت 9 سامسونگ در نتایج بنچمارک لو رفت؛ اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم ). از آنجا که هر دو تست به اعداد و ارقام یکسانی اشاره دارند، لذا به نظر می رسد که امتیازات مربوط به تست تک هسته ای و چند هسته ای واقعیت داشته باشد.

بنچمارک گلکسی Note 9

نمرات به دست آمده در آزمایش تک و چند هسته ای مانند اعداد و ارقامی است که برای گلکسی S9 به دست آمد. به دلیل آنکه تست بنچمارک روی دستگاهی انجام شده که در حالت پیش تولید قرار دارد، پس نمی توان انتظار داشت که تست بنچمارک محصول نهایی با شرایط فعلی برابری کند.

در حالی که تولید فبلت سامسونگ با پردازنده اگزینوس نیز در دست توسعه است، برخی شایعات حاکی از آن است که دستگاه یاد شده با 8 گیگابایت رم همراه خواهد بود و به هیچ عنوان در کشور آمریکا فروخته نمی شود. همچنین به نظر نمی رسد که گلکسی نوت 9 در مقایسه با نسل پیشین به جز پردازنده، تغییرات خاصی را به خود ببیند.

ارسال نظر