اولین بنچمارک گلکسی نوت 9 منتشر شد؛ پشتیبانی از اندروید اوریو و جدیدترین نسخه های مرورگر

رسانه کلیک - مدت زیادی از رونمایی گوشی های پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نگذشته حالا نوبت به افشای اسمارت فون گلکسی نوت 9  پیش از رونمایی رسیده است.

اولین بنچمارک گلکسی نوت 9 منتشر شد؛ پشتیبانی از اندروید اوریو و جدیدترین نسخه های مرورگر

هنوز عرق سامسونگ از رونمایی دو گوشی هوشمند پرچم‌دار جدیدش گلکسی S9 و S9 پلاس خشک نشده، این شرکت کره ای به سراغ نسل بعدی سری گوشی‌های نوت رفته است ( گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی شدند ).

برخی از منابع خبری تصاویری از بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 منتشر کرده اند که متعلق به بنچمارک HTML5test است. در این بنچمارک، گلکسی نوت 9 با نام رمز SM-N960U ظاهر شده و آن طور که از شواهد و قرائن برمی‌آید، نتایج جالب توجه ای نیز از این تست منتشر شده است.

طبق نتایج این بنچمارک همان‌گونه که انتظارش را داشتیم با یک فبلت روبه‌رو هستیم که رزولوشن آن ۸۴۶ در ۴۱۲ پیکسل است و طبق اطلاعات منتشر شده صفحه نمایش نیز دارای قابلیت Infinity display یا تصویر بی نهایت بهره مند است.

با کمی موشکافی در این بنچمارک می توان دریافت که نوت9 با سیستم عامل اندروید 8 یا همان اوریو و جدیدترین نسخه های مرورگر عرضه می شود. استفاده از سیستم عامل اندروید ۸ اوریو چندان عجیب نیست، چرا که شاهد چنین سیستم عاملی در گلکسی S9 و نسخه پلاس آن نیز بوده ایم.

گلکسی نوت 9

متاسفانه این بنچمارک اطلاعات کامل تری از سخت افزار، دوربین‌ها و حتی ظاهر نسل بعدی گوشی‌های نوت سامسونگ ارائه نداده تا همچنان هواداران سامسونگ برای دستیابی به مشخصات نوت 9 که پیش بینی می شود گوشی هوشمند متفاوتی از جانب سامسونگ باشد، بیشتر انتظار بکشند.

شایان ذکر است؛ اطلاعات سخت افزاری و ظاهری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس نیز پیش از رونمایی فاش شد ( تماشا کنید: تیزر معرفی گلکسی اس 9 پیش از مراسم رونمایی لو رفت ). این دو محصول به تازگی در جریان کنگره موبایل بارسلون رونمایی شدند ( پوشش زنده مراسم رونمایی از گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس ). حال، باید دید نوت 9 می تواند کاربران تشنه فناوری‌های جدید را راضی نگه دارد یا خیر.

نظر شما درباره نوت 9 چیست و آیا این گوشی می تواند به محبوبیت شرکت سامسونگ اضافه کند؟

ارسال نظر