نسخه دیگری از گوشی گلکسی نوت ۹ تاییدیه گرفت!

رسانه کلیک - سامسونگ در سال جاری میلادی از نسل جدید فبلت های سری نوت رونمایی می کند. به تازگی گوشی گلکسی نوت ۹ در کشور چین تاییدیه دریافت کرده است.

نسخه دیگری از گوشی گلکسی نوت ۹ تاییدیه گرفت!

بر اساس تصویری که اخیرا منتشر شده است، دو نسخه مختلف از گوشی گلکسی نوت ۹ در کشور چین موفق به کسب تاییدیه شده اند. وزارت صنایع و فناوری چین (CMIIT) در روز 21 مارس سال جاری میلادی گوشی سامسونگ SM-N9600 را تایید کرده است ( کدنام گلکسی نوت 9 سامسونگ «تاج» یا Crown است ).

علاوه بر این دستگاه نسخه دیگری از گوشی گلکسی نوت ۹ با شماره مدل SM-N9608 نیز در تاریخ 24 آوریل تاییدیه دریافت کرده است. در حالی که شماره مدل این دو نسخه در اینترنت منتشر شده، تصاویر یا مشخصات فنی آن ها همراه با این تاییدیه ها در دسترس ما قرار نگرفته است.

ماه گذشته شایعاتی در رابطه با گوشی گلکسی نوت ۹ در فضای مجازی منتشر شده بود. بر اساس این شایعات، سامسونگ تصمیم گرفته که از نسل آینده گلکسی نوت زودتر از سال گذشته رونمایی کند.

این کمپانی کره ای در سال گذشته میلادی از گلکسی نوت 8 در ماه سپتامبر رونمایی کرد؛ با این وجود شایعات به رونمایی از گوشی گلکسی نوت ۹ در ماه جولای یا آگوست اشاره می کنند ( احتمال رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 در تیر ماه ).

در ماه گذشته میلادی دستگاهی با شماره مدل SM-N960U‌ در گیک بنچ حضور پیدا کرده بود ( مشخصات احتمالی گلکسی نوت 9 سامسونگ در نتایج بنچمارک لو رفت؛ اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم ). بر اساس این بنچمارک گوشی گلکسی نوت ۹ در ایالات متحده آمریکا و کشور چین با پردازنده اسنپدراگون 845 به فروش می رسد. انتظار می رود قدرت نسخه های دیگر این فبلت را پردازنده اگزینوس 9810 تامین کند.

در این گوشی هوشمند از 6 گیگابایت رم استفاده خواهد شد و سامسونگ سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 را برای آن در نظر می گیرد. انتظار می رود که این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه مجهز شود. این دوربین دوگانه از مشخصات فنی مشابه گلکسی S9 پلاس بهره خواهد برد.

در حالی که گزارش ها به وجود سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی این اسمارت فون اشاره دارد، هنوز می توان به حضور اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر امید داشت. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد با نسبت تصویر 18.5:9 دیگر مشخصات فنی این محصول را تشکیل می دهند.

ارسال نظر