جایگاه نهایی سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9 مشخص شد

رسانه کلیک - به نظر می رسد سامسونگ بعد از آزمون و خطاهای بسیار، در نهایت جایگاه نهایی سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9 را انتخاب کرده باشد.

جایگاه نهایی سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9 مشخص شد

تصاویر رندر شده Galaxy Note 9 چندی پیش منتشر شد که حکایت از دوربین دوگانه افقی داشت و سنسور اثر انگشت نیز در زیر آن قرار گرفته بود که فاصله آن تا دوربین تقریبا زیاد به نظر می رسید ( رندرهای گلکسی نوت 9 خبرساز شد! ).

در آخرین پرچمدار معرفی شده توسط سامسونگ ، اسکنر اثر انگشت با فاصله بسیار کمی نسبت به دوربین دوم قرار گرفته و کاربران برای قرار دادن انگشت روی آن، اغلب با مشکل مواجه می شوند و همین پدیده باعث کثیف شدن محفظه دوربین می شود؛ لذا انجام چنین کاری به کمی تمرین نیاز دارد.

محل قرارگیری سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9 بر اساس آزمون و خطاهایی که سامسونگ تا به حال انجام داده، کمی تغییر پیدا کرده است. دوربین دوگانه این دستگاه به صورت افقی در آمده و حسگر اثر انگشت نیز با کمی فاصله نسبت به آن قرار گرفته است ( قاب گلکسی نوت 9 به پنج دکمه فیزیکی اشاره دارد ). به این ترتیب، شانس لمس محفظه دوربین تا حد زیادی پایین آمده و کاربران راحت تر به سنسور اثر انگشت دسترسی پیدا می کنند.

سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9

در کنار این تغییر ناچیز، به نظر می رسد سامسونگ سورپرایزهای دیگری نیز برای کاربران خود داشته باشد که از جمله آنها می توان به باتری بزرگ تر اشاره کرد. برخی شایعات حاکی از آن است که کره ای ها قصد دارند تا ظرفیت باتری این فبلت را دست کم 4000 میلی آمپر ساعت در نظر بگیرند که رقم خوب و منطقی به نظر می رسد.

جایگاه نهایی سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9 بر اساس قاب محافظ این فبلت مشخص شده که تصویر آن به تازگی توسط شخصی به نام Ice universe در توییتر ارسال شده است. البته سامسونگ هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9

ارسال نظر