بنچمارک گلکسی نوت 9 به پردازنده Exynos 9815 و هشت گیگابایت رم اشاره دارد

رسانه کلیک - بسیاری از علاقمندان دنیای تکنولوژی منتظر معرفی فبلت سامسونگ هستند. مشخصات بنچمارک گلکسی نوت 9 اخیرا در فضای اینترنت منتشر شده است.

بنچمارک گلکسی نوت 9 به پردازنده Exynos 9815 و هشت گیگابایت رم اشاره دارد

فبلت سامسونگ یا همان گلکسی نوت 9 امروز در Geekbench رویت و برخی مشخصات سخت افزاری آن به این ترتیب برملا شد. بر اساس اطلاعات بنچمارک گلکسی نوت 9 باید بگوییم که مانند همیشه این دستگاه از بهترین مشخصات سخت افزاری روز دنیا بهره مند خواهد بود.

محصول آینده سامسونگ که با کدنام SM-N960F شناسایی می شود، از پردازنده هشت هسته ای Exynos 9815 و 8 گیگابایت رم بهره می برد. یکی از نقاط قوت گلکسی نوت 9 را می توان پردازنده اگزینوس 9815 دانست که تا به این لحظه اطلاعاتی در مورد آن بیرون نیامده و می توان آن را دنباله روی مسیر چیپست Exynos 9810 به حساب آورد که مسئولیت تأمین توان آخرین کهکشانی های سامسونگ، یعنی گلکسی S9 و مدل پلاس آن را بر عهده داشت.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، بنچمارک گلکسی نوت 9 گویای همه چیز است و این دستگاه توانسته در تست تک هسته و چند هسته ای به ترتیب امتیاز 5162 و 10704 را کسب کند.

بنچمارک گلکسی نوت 9

فبلت گلکسی نوت 9 چندی پیش نیز در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد که البته با کدنام SM-960U همراه بود و از جمله مشخصات آن می توان به پردازنده اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم اشاره کرد. همان طور که می دانید سامسونگ چندی است که هنگام معرفی محصولات جدید، از دو مدل جداگانه رونمایی می کند که یکی مجهز به پردازنده اگزینوس است و دیگری نیز از چیپست اسنپدراگون بهره می برد، لذا چنین اتفاقی به هیچ عنوان جدید به حساب نمی آید.

به احتمال خیلی زیاد فبلت گلکسی نوت 9 در فصل پاییز سال جاری (2018) عرضه خواهد شد، چرا که اخیرا این دستگاه توانسته گواهی تأیید را از موسسه اطلاعات و صنعت کشور چین (CMIT) دریافت کند. همچنین پیش بینی می شود که مدل چینی Galaxy Note 9 با کدنام تاج (Crown) شناخته شود.

چندی است که سامسونگ در تلاش است تا سنسور اثر انگشت را به داخل نمایشگر انتقال دهد و بر اساس شایعاتی که اخیرا بالا گرفته، برای اولین بار (در میان محصولات سامسونگ) شاهد وجود آن در گلکسی نوت 9 خواهیم بود.

تا این لحظه مسئولان سامسونگ هیچ یک از شایعات را تأیید نکرده اند. به محض درز اطلاعات بیشتر پیرامون محصول بعدی غول کره ای، مطمئنا رسانه های خبری به آن می پردازند.

ارسال نظر