معرفی گلکسی نوت 9 دو هفته عقب افتاد؛ تغییر در طراحی محصول جدید سامسونگ

رسانه کلیک - در گذشته اعلام شده بود که معرفی گلکسی نوت 9 در ماه جولای صورت می گیرد. با این حال گزارش جدید به رونمایی از این دستگاه در ماه آگوست اشاره می کند.

معرفی گلکسی نوت 9 دو هفته عقب افتاد؛ تغییر در طراحی محصول جدید سامسونگ

در گذشته نه چندان گزارش هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ در ماه جولای سال جاری میلادی از گوشی گلکسی نوت 9 رونمایی می کند ( سامسونگ گلکسی نوت ۹ در گیک بنچ حضور پیدا کرد؛ احتمال رونمایی در 7 مرداد ). با این حال اخیرا گزارشی منتشر شده که به تاریخ دیگری اشاره می کند.

بر اساس گزارش جدید معرفی گلکسی نوت 9 با دو هفته تاخیر همراه خواهد بود. گفته می شود از این فبلت در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) رونمایی می شود ( محافظ نمایشگر گلکسی نوت 9 طراحی این فبلت را برملا کرد ).

به نظر می رسد سامسونگ تصمیم گرفته که تغییراتی را در طراحی فبلت آینده خود اعمال کند. به علت تغییر در طراحی این دستگاه با دو هفته تاخیر معرفی می شود.

سامسونگ در نظر دارد ضخامت شیشه نمایشگر گلکسی نوت 9 را به میزان 0.5 میلی متر کاهش دهد. مهندسان سامسونگ برای ایجاد این تغییر اعلام کرده اند که نیاز به دو هفته زمان بیشتر برای توسعه این دستگاه دارند.

انتظار می رود که گلکسی نوت 9 در مقایسه با گلکسی نوت 8 با پیشرفت های کمی همراه باشد. یکی از تغییراتی که در این دستگاه جدید صورت می پذیرد، اندازه نمایشگر آن است. گلکسی نوت 8 به صفحه نمایش 6.32 اینچی مجهز شده است. گزارش ها به اندازه 6.38 اینچی نمایشگر گلکسی نوت 9 اشاره می کنند.

این محصول سامسونگ قدرت خود را به وسیله پردازنده اگزینوس 9810 تامین می کند البته در ایالات متحده آمریکا این گوشی هوشمند با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 به فروش می رسد.

به احتمال زیاد این دستگاه در چند نسخه در اختیار خریداران قرار می گیرد. گلکسی نوت 9 مانند نسل گذشته به 6 گیگابایت رم مجهز می شود با این حال گزارش ها به معرفی نسخه ای با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز اشاره کرده اند ( گلکسی نوت ۹ سامسونگ به 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود ).

ارسال نظر