محافظ نمایشگر گلکسی نوت 9 طراحی این فبلت را برملا کرد!

رسانه کلیک - تصویر محافظ نمایشگر گلکسی نوت 9 که به تازگی منتشر شده، نشان دهنده طراحی تکراری آن نسبت به نسل قبل است و تغییرات چندانی را شاهد نخواهیم بود.

محافظ نمایشگر گلکسی نوت 9 طراحی این فبلت را برملا کرد!

ظرف دو سه ماه اخیر، شایعات و حرف و حدیث ها پیرامون محصولات جدید بسیار افزایش پیدا کرده و فبلت جدید سامسونگ ، از این قاعده مستثنی نیست. یکی از مواردی که همواره در مورد این محصول مطرح شده، سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر است. اوایل سال جاری، بسیاری از منابع به این موضوع اشاره کردند که سامسونگ در نهایت این قابلیت را در Note 9 قرار می دهد.

برخی رسانه های خبری اعلام کرده اند که تکنولوژی سامسونگ در زمینه تعبیه اثر انگشت درون نمایشگر هنوز به صورت کامل آماده نیست، لذا باید منتظر بمانیم تا ببینیم که طراحان کره ای در نهایت چه تصمیمی می گیرند.

محافظ نمایشگر گلکسی نوت 9

سامسونگ مدت هاست که در کنار اپل، کار روی سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر، از راه تشخیص نورهای بازتاب شده از رگه های پوست را آغاز کرده است.

امروز در وب سایت های خبری شاهد درز تصاویر محافظ نمایشگر گلکسی نوت 9 بودیم. اگر دقت کنید، هیچ گونه تغییراتی نسبت به نسل پیش رخ نداده و از لحاظ طراحی، دقیقا همان ساختار را شاهد هستیم. بد نیست بدانید که سامسونگ در نظر دارد تا سنسور اثر انگشت تعبیه شده داخل نمایشگر را به گونه ای طراحی کند که حتی با وجود محافظ نمایشگر، همچنان کاربرد داشته باشد.

محافظ نمایشگر گلکسی نوت 9

محافظ نمایشگر گلکسی نوت 9 نشان دهنده هیچ گونه تغییراتی در زمینه طراحی در این فبلت نیست، لذا می توان مطمئن بود که سامسونگ تمرکز خود را معطوف به بخش نرم افزار کرده است. بعضی تحلیلگران نیز به این موضوع اشاره کرده اند که تکنولوژی دریچه دیافراگم متغیر که همراه گلکسی S9 و مدل پلاس آن عرضه شد، روی فبلت آینده کره ای ها نیز وجود دارد.

نظر شما در مورد این مشخصات چیست؟ آیا از طراحی نوت 8 راضی بودید؟ اگر تغییراتی در طراحی این محصول رخ ندهد، حاضر به خرید Galaxy Note 9 هستید؟

ارسال نظر