رندر گلکسی نوت 9 منتشر شد

رسانه کلیک - به تازگی رندر گلکسی نوت 9 در فضای اینترنت منتشر شده است که طراحی بخش جلویی این فبلت قدرتمند را به نمایش می گذارد.

رندر گلکسی نوت 9 منتشر شد

حساب توییتری Universelce@ به تازگی رندر گلکسی نوت 9 را منتشر کرده است. بر اساس این رندر نسل آینده فبلت نوت طراحی مشابه با گلکسی نوت 8 خواهد داشت.

رندر گلکسی نوت 9 تنها بخش جلویی این دستگاه را به نمایش می گذارد؛ البته در کنار این فبلت شاهد حضور قلم S Pen نیز هستیم. انتظار می رود این اسمارت فون به نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد با رزولوشن +QHD و نسبت تصویر 18.5:9 مجهز شود.

بر اساس اطلاعاتی که توسط این حساب توییتری منتشر شده است، فبلت آینده سامسونگ 2 میلی متر از گلکسی نوت 8 کوتاه تر خواهد بود. در گذشته نه چندان دور شایعات اعلام کرده بودند که گلکسی نوت 9 از طراحی مشابه با گلکسی S9 بهره خواهند برد.

در حالی که بنابر رندر گلکسی نوت 9 طراحی بخش جلویی این دستگاه مشابه گلکسی نوت 8 است، بخش پشتی آن می تواند طراحی مشابه با گلکسی S9 داشته باشد. به احتمال زیاد گلکسی نوت 9 به دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهد شد.

برخی شایعات به این موضوع اشاره می کنند که گلکسی نوت 9 اولین محصول سامسونگ مجهز به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر خواهد بود. با این وجود منبع افشاکننده رندر گلکسی نوت 9 این موضوع را رد می کند. به نظر می رسد گلکسی اس 10 به عنوان اولین محصول سامسونگ مجهز به این فناوری روانه بازار شود ( طراحی گلکسی S10 نهایی شد؛ سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر بی کران ).

قدرت گلکسی Note 9 را با توجه به بازارهای مختلف دو پردازنده اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9815 تامین خواهد کرد ( بنچمارک گلکسی نوت 9 به پردازنده Exynos 9815 و هشت گیگابایت رم اشاره دارد ). در این دستگاه از یک باتری 3850 و یا 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد شد. انتظار می رود دوربین اصلی این دستگاه به دریچه دیافراگم دوگانه مجهز شود.

بر اساس گمانه زنی ها از گلکسی نوت 9 در اوایل ماه آگوست سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد. این احتمال وجود دارد که گلکسی نوت 9 در اواسط یا اواخر ماه آگوست روانه بازار شود.

ارسال نظر