گلکسی P30 اولین گوشی هوشمند سامسونگ با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر

رسانه کلیک - گزارش ها به رونمایی از گوشی های سامسونگ گلکسی P30 و P30 پلاس مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش اشاره می کنند.

گلکسی P30 اولین گوشی هوشمند سامسونگ با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر

سامسونگ در سال آینده از گوشی های پرچمدار جدید خود از سری S10 به صورت رسمی رونمایی می کند. برخی گزارش ها این محصولات را به عنوان اولین دستگاه های سامسونگ که به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شوند، معرفی کرده بودند. با این حال گزارشی جدید این موضوع را رد می کند.

به تازگی گزارشی از سوی Sammobile در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن، گوشی های گلکسی P30 و P30 پلاس به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شوند. لازم به ذکر است؛ فناوری مورد استفاده در این محصولات در مقایسه با گلکسی S10 متفاوت است و قیمت پایین تری دارد.

بر اساس اطلاعاتی که توسط حساب کاربری MMDDJ در توییتر منتشر شده، گلکسی P30 با شماره مدل SM-G6200 به صورت انحصاری در بازار چین عرضه می شود. این افشاگر ادعا می کند که گلکسی P30 و P30 پلاس اولین گوشی های هوشمند سامسونگ مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر خواهند بود.

این محصولات به صفحه نمایش LCD مجهز می شوند. در حالی که گزارش های اولیه به عدم امکان استفاده از این فناوری در پنل های LCD اشاره کرده بودند، JDI موفق به توسعه نمایشگرهای LCD با قابلیت پشتیبانی از سنسور اثر انگشت در زیر آن ها شده است.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ در ماه آینده میلادی از گوشی های گلکسی P30 و P30 پلاس به صورت رسمی رونمایی کند. شرکت موتورولا به تازگی در کشور چین گوشی های سری P30 را روانه بازار کرده است ( موتورولا موتو P30 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 636 معرفی شد ).

بر اساس گزارش ها، سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 از گلکسی S10 در سه نسخه مختلف رونمایی می کند. انتظار می رود قدرت این محصولات را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 با لیتوگرافی 7 نانومتری تامین کند.

ارسال نظر