تماشا کنید: طرح مفهومی سامسونگ گلکسی اس 10

رسانه کلیک - به تازگی ویدیویی از طرح مفهومی سامسونگ گلکسی اس 10 در اینترنت منتشر شده است که طراحی آن را به نمایش می گذارد.

تماشا کنید: طرح مفهومی سامسونگ گلکسی اس 10

در حالی که سامسونگ به تازگی در شهر نیویورک آمریکا از جدیدترین پرچمدار خود، گلکسی نوت 9 به صورت رسمی رونمایی کرده ویدیویی از طرح مفهومی سامسونگ گلکسی اس 10 در اینترنت منتشر شده است ( گوشی سامسونگ نوت 9 به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین هوشمند و قلم جادویی ).

در ویدیوی طرح مفهومی سامسونگ گلکسی اس 10 شاهد حضور سه گوشی هوشمند مختلف هستیم که البته تمامی آن ها در بخش جلویی طراحی یکسان دارند. در این محصولات سنسور اثر انگشت به زیر نمایشگر منتقل شده است.

یکی از این گوشی های هوشمند از دوربین اصلی سه گانه بهره می برد و دوربین این دستگاه با چینش افقی بر روی پنل پشتی این دستگاه خودنمایی می کند. بر اساس این طرح مفهومی، فلاش LED و سنسورهای مختلف زیر دوربین گوشی قرار گرفته است. نمونه دوم طراحی مشابهی دارد؛ با این تفاوت که به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده است.

دستگاه های موجود در این ویدیو طراحی یکسانی با نسل کنونی پرچمداران این کمپانی کره ای دارند، اما نمایشگر آن ها با حاشیه های کمتری همراه هستند. در بخش جلویی این گوشی های هوشمند شاهد حضور دوربین سلفی دوگانه هستیم. نمونه سوم به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده با این تفاوت که از چینش عمودی بهره می برد.

بر اساس گزارش هایی که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده اند، یکی از نمونه های پرچمداران آینده سامسونگ به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود ( گلکسی S10 به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود ). گفته شده این محصولات از سنسور اثر انگشت اولتراسونیک بهره می برند ( نسل آینده پرچمداران سامسونگ به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک مجهز می شود ).

در ادامه ویدیوی طرح مفهومی سامسونگ گلکسی اس 10 را مشاهده می کنید:

ارسال نظر