گلکسی اس 10 به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می شود

رسانه کلیک - در حالی که سامسونگ به تازگی از گلکسی S9 و S9 پلاس رونمایی کرده، گزارش ها به گلکسی اس 10 اشاره دارد. این دستگاه به اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در زیر صفحه نمایش مجهز می شود.

گلکسی اس 10 به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می شود

در گذشته گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ در ماه ژانویه 2019 از پرچمدار آینده خود رونمایی می کند. سامسونگ می خواهد با معرفی زودهنگام گلکسی اس 10 طرفداران خود را آماده گلکسی X کند.

به تازگی گزارشی از کشور کره جنوبی منتشر شده که اطلاعاتی را در رابطه با گلکسی S10 در اختیار ما قرار می دهد ( برخی مشخصات گوشی گلکسی S10 لو رفت ). بر اساس این گزارش سامسونگ تا دو سال برای استفاده از اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر با مشکل مواجه بوده است.

به نظر می رسد سامسونگ پس از دو سال با موفقیت از سنسور اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر در گوشی گلکسی اس 10 استفاده کند. گزارش جدید به این موضوع اشاره می کند که سامسونگ برای دهمین سالگرد تولید گوشی های سری S قصد دارد گلکسی S10 را با ویژگی متفاوتی معرفی کند.

سامسونگ برای توسعه فناوری سنسور اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر با شرکت هایی مانند کوالکام ، سیناپتیکس و Ezestek همکاری می کند ( طراحی گلکسی S10 نهایی شد؛ سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر بی کران ).

در حال حاضر نمی توان در رابطه با حضور سیستم شناسایی سه بعدی چهره در پرچمدار بعدی سامسونگ اظهار نظر کرد. این گزارش به این موضوع اشاره می کند که سامسونگ و شرکت Mantis Vision برای توسعه الگوریتم مخصوص سیستم شناسایی سه بعدی چهره در حال همکاری هستند.

به نظر می رسد هم اکنون الگوریتم توسعه یافته توسط این دو کمپانی کارایی لازم را ندارد و برای استفاده در گوشی های هوشمند مناسب نیست. در حالی که تولیدکنندگان به دنبال تولید انبوه قطعات مورد نیاز فناوری اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر هستند، هنوز نمی توان منتظر چنین اقدامی در رابطه با دوربین تشخیص سه بعدی چهره بود.

در ماه مارس گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ از ماژول دوربین تشخیص چهره سه بعدی در گلکسی اس 10 استفاده خواهد کرد. در حالی که گزارش جدید این موضوع را رد نمی کند، به سختی این کار اشاره دارد.

ارسال نظر