سنسور اثر انگشت گلکسی S10 ابتدا در میت 20 ظاهر می شود

رسانه کلیک - پرچمدار آینده هواوی به اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک مجهز می شود. سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر هواوی میت 20 پرو قرار است در گلکسی S10 استفاده شود.

سنسور اثر انگشت گلکسی S10 ابتدا در میت 20 ظاهر می شود

شرکت ها به علت کاهش حاشیه های اطراف نمایشگر گوشی های هوشمند خود تصمیم گرفته اند دکمه هوم را از آن ها حذف کنند. در حالی که برخی تولیدکنندگان سنسور اثر انگشت را به پنل پشتی منتقل کرده اند، بسیاری از کاربران به دنبال حضور این اسکنر در زیر نمایشگر هستند.

کوالکام یکی از شرکت های فعال در این زمینه است. گفته می شود نسل دوم سنسورهای اولتراسونیک کوالکام در گلکسی S10 مورد استفاده می گیرد و فروش این پرچمدار کره ای را افزایش می دهد.

تا به امروز شاهد معرفی محصولاتی مجهز به اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش بوده ایم که برای مثال می توان به ویوو NEX و هواوی میت RS پورش دیزاین اشاره کرد ( گوشی هواوی میت RS پورش دیزاین معرفی شد؛ سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر ).

نسل دوم سنسور اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام در مقایسه با نسل اول دقت و کارایی بالاتری دارد. این فناوری ابتدا در پرچمدار هواوی مورد استفاده قرار می گیرد و سپس سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر هواوی میت 20 پرو در گلکسی S10 حضور پیدا می کند.

گزارشی جدید به این موضوع اشاره می کند که دو شرکت هواوی و کوالکام برای استفاده انحصاری از این فناوری به توافق رسیده اند. بر اساس این توافق تا پایان ماه فوریه سال آینده میلادی نسل دوم سنسور اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام تنها در گوشی های هواوی مورد استفاده قرار می گیرد.

امروز یک رسانه در کره اعلام کرد که محصولات سری A سامسونگ نیز به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می شوند که البته از دقت پایین تری در مقایسه با نمونه مورد استفاده در پرچمداران سامسونگ برخوردار است.

برای آشنایی با نسل دوم سنسورهای اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام و نحوه عملکرد آن ها باید تا پاییز و معرفی پرچمداران جدید هواوی صبر کنیم.

ارسال نظر