طراحی گلکسی اس 10 تغییر چندانی نمی کند!

رسانه کلیک - اطلاعات جدید به عدم تغییر اساسی در طراحی گلکسی اس 10 اشاره دارد. به نظر می رسد این دستگاه طراحی مشابه با گلکسی S9 داشته باشد.

طراحی گلکسی اس 10 تغییر چندانی نمی کند!

سامسونگ سال آینده میلادی از گلکسی S10 رونمایی می کند. این محصول دهمین گوشی هوشمند از سری گلکسی S محسوب می شود، بنابراین انتظار می رود با یک دستگاه ویژه ملاقات کنیم. اپل در سال گذشته آیفون ایکس را با طراحی متفاوت روانه بازار کرد.

در حالی که بسیاری از علاقه مندان به دنیای تکنولوژی و محصولات سامسونگ منتظر تغییر اساسی در طراحی پرچمداران سامسونگ هستند، اطلاعات جدید این موضوع را رد می کند. بر اساس توییت جدید Ice Universe، طراحی گلکسی اس 10 تغییرات انقلابی نخواهد داشت.

این افشاگر تنها به عدم وجود تغییرات اساسی در طراحی گلکسی اس 10 اشاره کرده است. این احتمال وجود دارد که سامسونگ طراحی نسل آینده پرچمداران آینده خود را بهبود دهد. شاید عدم تغییر کلی در طراحی گلکسی S10 یک امتیاز مثبت برای این گوشی هوشمند باشد.

اسمارت فون های سامسونگ در سال های اخیر طراحی مناسبی داشتند. این برند کره ای از زمان معرفی گلکسی S6 تا به امروز در پرچمداران خود از پلاستیک استفاده نکرده و همچنین آن ها را به نمایشگر خمیده مجهز کرده است.

امسال این شرکت از گوشی های گلکسی S9، اس 9 پلاس و گلکسی نوت 9 رونمایی کرد که تمامی آن ها دارای طراحی مشابه با نسل گذشته خود هستند.

برخی از گزارش ها به معرفی محصولات سری گلکسی S10 در نمایشگاه CES 2019 اشاره دارد. این نمایشگاه در ماه ژانویه سال آینده میلادی برگزار می شود؛ بنابراین تا زمان معرفی این گوشی های هوشمند اطلاعات بیشتری از آن ها در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

بر اساس شایعات و گزارش های گذشته، سامسونگ سال آینده از سه اسمارت فون از سری گلکسی اس 10 رونمایی خواهد کرد ( گلکسی اس 10 سامسونگ در سه نسخه روانه بازار می شود ). یکی از این محصولات به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود ( مشخصات دوربین سه گانه گلکسی S10 لو رفت ).

ارسال نظر