گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ به پیشرفته ترین سنسور اثر انگشت مجهز می شود

رسانه کلیک - سامسونگ سال آینده از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. گفته می شود گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ دارای پیشرفته ترین اسکنر اثر انگشت است.

گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ به پیشرفته ترین سنسور اثر انگشت مجهز می شود

گوشی های هوشمند می توانند به اسکنر اثر انگشت اپتیکال و اولتراسونیک مجهز شوند. این دو سنسور زیر نمایشگر قرار می گیرند؛ با این حال نوع اولتراسونیک آن عملکرد بهتری دارد. بر اساس ادعای یک رسانه کره‌ ای، گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ به نسل سوم سنسورهای اولتراسونیک مجهز می شود. تا به امروز این سنسور در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار نگرفته است.

در صورتی که گزارش ها صحت داشته باشند، سومین نسل از سنسورهای اولتراسونیک کوالکام باعث افزایش فروش گلکسی S10 می شود. این اسکنر برای اولین بار به صورت عمده در این پرچمدار سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر چندین محصول مانند گوشی ویوو NEX به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده اند. این دستگاه ها دارای اسکنر اپتیکال هستند که عملکرد ضعیف تری در مقایسه با نمونه های اولتراسونیک دارند. سامسونگ نسل آینده محصولات میان رده سری گلکسی A خود را به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش اپتیکال مجهز خواهد کرد.

نسل دوم سنسورهای اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام قابل استفاده در شیشه های دارای ضخامت 800 میکرون است که در مقایسه با نسل اول خود عملکرد بسیار بهتری دارد. بر اساس گزارش ها، نسل دوم این اسکنر در هواوی میت 20 پرو مورد استفاده قرار می گیرد ( گوشی میت 20 پرو به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک مجهز می شود ). برای آشنایی با نسل سوم این سنسور باید تا معرفی گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ صبر کنیم.

بنابر گفته برخی تحلیلگران، سامسونگ در حال بررسی راه حل های مختلف برای بهبود سیستم قفل گشایی گلکسی اس 10 است. این کمپانی کره ای به احتمال زیاد پرچمدار آینده خود را به سنسور اولتراسونیک کوالکام مجهز می کند چرا که این فناوری مزیت های زیادی دارد.

ارسال نظر