احتمال عرضه اندروید اوریو برای گلکسی اس 6

رسانه کلیک - گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید نسبت به آیفون بروزرسانی اصلی کمتری دریافت می کنند. در اکثر مواقع این مورد در رابطه با پرچمداران اندرویدی نیز صادق است. با این حال بر اساس شایعات جدید احتمال دریافت اندروید اوریو توسط پرچمداران گذشته سامسونگ یعنی گلکسی S6 و گلکسی نوت 5 وجود دارد.

احتمال عرضه اندروید اوریو برای گلکسی اس 6

اکثر گوشی های هوشمند اندرویدی تا 2 سال بروزرسانی نسخه های اصلی اندروید را دریافت می کنند. دستگاه های گلکسی S6، گلکسی S6 اج و گلکسی S6 اج پلاس همراه با سیستم عامل پیش فرض اندروید لالی پاپ معرفی شدند و در آینده نیز بروزرسانی دو نسخه اصلی اندروید یعنی اندروید مارشمالو و نوقا را دریافت کردند.

بسیاری از کاربران دستگاه های یاد شده از دریافت بروزرسانی اندروید اوریو ناامید شده اند، ولی بر اساس شایعات جدید احتمال عرضه اندروید اوریو برای این دستگاه ها وجود دارد ( گلکسی S6 به احتمال قوی اندروید 8 را دریافت می‌کند ). در حالی که بیشتر محصولات اندرویدی حداکثر تا 2 سال نسخه های اصلی اندروید را دریافت می کنند، ولی احتمال پشتیبانی بیشتر از آن ها وجود دارد.

گوگل در سال گذشته با معرفی نسل دوم گوشی های پیکسل اعلام کرد تا سه سال از این دستگاه ها پشتیبانی نرم افزاری می کند. معمولا اپراتور مخابراتی T-Mobile روند توسعه نسخه های جدید اندروید برای محصولات فروخته شده خود را در صفحه مربوط به آن ها قرار می دهد.

صفحات پشتیبانی گوشی های هوشمند گلکسی S6، گلکسی S6 اج، گلکسی S6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 در سایت رسمی T-Mobile به توسعه اندروید اوریو اشاره دارند. در حال حاضر سامسونگ و T-Mobile توسعه این نسخه از اندروید را برای محصولات سری گلکسی S6 تایید نکرده اند ولی در صفحات مربوط به آن ها عبارت "توافق T-Mobile و سازنده برای عرضه بروزرسانی جدید برای محصولات" به چشم می خورد.

به احتمال زیاد این دو شرکت در آینده نزدیک نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و کاربران را از تصمیم خود مطلع می کنند.

ارسال نظر