گلکسی S8 لایت در TENAA رویت شد؛ طراحی مشابه با برادران بزرگتر!

رسانه کلیک - به تازگی یک گوشی هوشمند سامسونگ در TENAA حضور پیدا کرده که به نظر می رسد گلکسی S8 لایت باشد.

گلکسی S8 لایت در TENAA رویت شد؛ طراحی مشابه با برادران بزرگتر!

در حالی که شایعات و گزارش ها به معرفی گلکسی اس ۹ مینی اشاره می‌ کنند، به تازگی یک گوشی هوشمند سامسونگ در TENAA مشاهده شده است ( گوشی گلکسی S9 مینی به همراه پردازنده اسنپدراگون 660 در AnTuTu حضور یافت ). در صورتی‌ که اطلاعات منتشر شده حقیقت داشته باشد با یکی از نسخه های گلکسی اس ۸، گلکسی S8 لایت رو‌به‌رو هستیم.

بر اساس تصاویر منتشر شده توسط TENAA طراحی این دستگاه مشابه گلکسی S8 بوده و محل سنسور اثر انگشت آن تغییری نکرده است. سامسونگ در گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت را تغییر داده است. این مدل دارای شماره مدل SM-G8750 است و با توجه ابعاد بزرگ نمایشگر نمی‌ توان از آن به عنوان گلکسی اس ۸ مینی یاد کرد.

گلکسی S8 لایت از نمایشگر ۵.۸ اینچی بهره می برد که به رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است. ابعاد این دستگاه برابر با 148.9 × 68.1 × 8.0 میلی متر بوده و وزن آن به ۱۵۵ گرم می رسد. در این اسمارت فون از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است.

بر اساس TENAA قدرت این دستگاه را پردازنده ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۶۰ با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری تامین می کند. این چیپست را پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۱۲، رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد کرد. از دیگر مشخصات گلکسی S8 لایت می توان به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی ، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو اشاره کرد.

گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در زمان معرفی به علت محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت از سوی بسیاری از کاربران مورد انتقاد قرار گرفت. با توجه به تصویری که TENAA منتشر کرده به نظر می رسد سامسونگ در نسخه لایت این پرچمدار محل این سنسور را تغییر نداده است.

نمی توان با اطمینان وجود این دستگاه را تایید کرد. این امکان وجود دارد که اطلاعات منتشر شده مربوط به یک پروژه قدیمی باشد و سامسونگ از توسعه این گوشی هوشمند منصرف شده باشد.

ارسال نظر