Galaxy S9 سامسونگ احتمالا با رم ۴ گیگابایت عرضه می شود

رسانه کلیک - کمتر از شش ماه دیگر سامسونگ از Galaxy S9 رونمایی می کند، و از حالا بازار شایعه برای این گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۸ بسیار داغ شده است. در همین زمینه بعضی منابع اعلام کرده اند که S9 قرار است ۴ گیگابایت رم داشته باشد.

Galaxy S9 سامسونگ احتمالا با رم ۴ گیگابایت عرضه می شود

طبق اخبار اعلام شده Galaxy S9 دارای سیستم عامل اندورید ۸ به صورت پیش فرض است و از از چیپست Snapdragon 845 استفاده می کند. SM-G960 به عنوان مدل نامبر این گوشی معرفی شده است و با توجه به مدل نامبرهای SM-G950 برای Galaxy S8 و SM-G955 برای Samsung Galaxy S8+ استفاده از چنین مدل نامبری برای این گوشی منطقی به نظر می‌رسد.

اما نا امیدکننده‌ترین شایعه‌ درباره Galaxy S9 در نظر گرفتن رم ۴ گیگاباتی برای این گوشی توسط سامسونگ است؛ پس از Samsung Galaxy Note 8 با ۶ گیگابایت رم این یک حرکت رو به عقب برای این شرکت است. مدل پایه سامسونگ Galaxy S9 دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه‌نمایش +QHD با رزولوشن ۱۴۴۰X2960 و ابعاد ۱۸٫۵:۹ و Infinity Display لبه تا لبه است.

کاربران همیشه از سامسونگ برای محل قرار گیری سنسور اثر انگشت انتقاد کرده‌اند، اما پیش بینی می شود در محصول جدید این مورد تغییر کرده. پیشتر Ming-Chi Kuo از تحلیلگران قابل اعتماد در زمینه تکنولوژی، Galaxy Note 9 را نخستین گوشی سامسونگ معرفی کرده بود که حسگر اثر انگشت آن در زیر صفحه نمایش قرار دارد. در همین مورد شایعه دیگر مبنی بر قرار گرفتن حسگر اثر انگشت در قسمت مرکزی پشت گوشی و در داخل یک قاب مستطیل ‌شکل و استفاده از دوربین مشابه با دوربین دوگانه‌ نوت ۸ نیز در وب سایت ها منتشر شده است.

در حال حاضر تمامی شایعات بازار موبایل به Galaxy S9 محدود می شودو به نظر نمی رسد سامسونگ برای ارایه Galaxy S9+ برنامه ای داشته باشد.

ارسال نظر