گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس اولین بروزرسانی نرم افزاری خود را دریافت کردند

رسانه کلیک - در حالی که زمان زیادی از رونمایی گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نمی گذرد، این دو محصول نوظهور اولین بروزرسانی نرم افزاری خود را دریافت کردند.

گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس اولین بروزرسانی نرم افزاری خود را دریافت کردند

اگرچه هنوز گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به صورت رسمی روانه بازار نشده اند ولی برخی کاربران توانسته اند به نسخه های پیش خرید خود دسترسی پیدا کنند ( گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی شدند ). سامسونگ رسما اعلام کرده که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در برخی بازارها یک هفته زودتر از بازارهای دیگر عرضه می شود.

این دستگاه ها در تاریخ 16 مارس در دسترس کاربران قرار می گیرند. با این وجود برخی از خریداران هم اکنون دستگاه خود را دریافت کرده اند. سامسونگ برای همین تعداد اندک از خریداران گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس بروزرسانی نرم افزاری منتشر کرده است ( نمایشگر گلکسی اس 9 از DisplayMate بهترین امتیاز را دریافت کرد ).

از آن جایی که با اولین بروزرسانی نرم افزاری گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس روبه‌رو هستیم نباید انتظار ویژگی های جدیدی را از آن داشته باشیم. کاربران با نصب این بروزرسانی، پچ امنیتی ماه مارس را که گوگل در اوایل ماه میلادی جاری عرضه کرده بود، دریافت می کنند.

قابلیت های گلکسی S9

توسط این بروزرسانی برخی از مشکلات امنیتی که گوگل در ماه های پیش آن ها را شناسایی کرده بود و تعدادی از مشکلات امنیتی سامسونگ رفع می شود.

حجم این بروزرسانی برابر با 242 مگابایت است و باعث پایداری بیشتر این دو گوشی هوشمند می شود. در هفته گذشته دستگاه های سری گلکسی A8 2018 پچ امنیتی ماه مارس را دریافت کردند و حال کاربران گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به این پچ امنیتی دسترسی دارند.

قدرت گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را پردازنده اگزینوس 9810 تامین می کند و در آن ها به ترتیب از 4 و 6 گیگابایت رم استفاده شده است.

ارسال نظر