مشکل تماس گلکسی اس 9 و مدل پلاس در بروزرسانی اخیر رفع شد

رسانه کلیک - مشکل تماس گلکسی اس 9 و S9 پلاس در نهایت مسئولان سامسونگ را بر آن داشت تا در ازای ارائه آپدیت جدید، به رفع این ایراد بپردازند.

مشکل تماس گلکسی اس 9 و مدل پلاس در بروزرسانی اخیر رفع شد

همان طور که می دانید، پرچمداران جدید سامسونگ، یعنی گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس مدتی است که عرضه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است و بررسی اختصاصی این دو گوشی نیز چندی پیش منتشر شد. مدتی است که کاربران زیادی در اروپا، آفریقا، استرالیا و خاورمیانه از مشکل تماس گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن خبر داده بودند و جامعه آماری آن نیز به حدی زیاد بود که مسئولان سامسونگ تصمیم گرفتند تا این ایراد را با ارائه یک آپدیت جدید برطرف کنند و از ازدیاد شکایت کاربران بدین وسیله جلوگیری به عمل آورند.

بد نیست بدانید که حل این مشکل حدود چند هفته طول کشید، اما حالا دو آپدیت جدید برای پرچمداران جدید سامسونگ ارائه شده که با شماره ساخت های زیر همراه است:

G960FXXU1ARD4

G965FXXU1ARD4

هر یک از این آپدیت ها با حجمی معادل 150 مگابایت همراه خواهد بود و به صورت اختصاصی برای حل مشکل تماس گلکسی اس 9 و S9 پلاس عرضه شده است. البته یکی دیگر از تغییرات اعمال شده را می توان بالا رفتن کیفیت والپیپرهای این دو گوشی دانست.

مشکل تماس گلکسی اس 9

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که با نصب این بروزرسانی، مشکل تماس پرچمداران جدید سامسونگ برطرف می شود یا خیر، اما بیایید که در این زمینه کمی مثبت فکر کنیم. اگر شما نیز یکی از دارندگان Galaxy S9 یا اس 9 پلاس هستید، می توانید با مراجعه به اپلیکیشن Settings و بخش Software update، بروزرسانی جدید را دریافت و روی دستگاه خود نصب کنید.

اگر شما چنین کاری را انجام داده اید، آیا مشکل تماس در گوشی شما حل شده است؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر