نمایشگر گلکسی اس 9 از DisplayMate بهترین امتیاز را دریافت کرد

رسانه کلیک - دیسپلی میت به بررسی نمایشگر گلکسی اس 9 پرداخته است. بر اساس گفته این سایت، سامسونگ در نمایشگر گلکسی S9 از بهترین پنل موجود استفاده کرده است.

نمایشگر گلکسی اس 9 از DisplayMate بهترین امتیاز را دریافت کرد

تقریبا با اطمینان می توان گفت که هر سال دیسپلی میت نمایشگرهای مورد استفاده در پرچمداران سامسونگ را به عنوان بهترین در صنعت گوشی های هوشمند معرفی می کند. با توجه به این موضوع تعجبی ندارند که این سایت به نمایشگر گلکسی اس 9 رتبه «+Excellent A» را داده است ( گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی شدند ).

در حالی که نمایشگر گلکسی S9 و نمایشگر گلکسی اس 9 پلاس از نظر اندازه تفاوتی با نسخه های قبلی خود، گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس ندارند، دیسپلی میت به پیشرفت های آن ها در زمینه کیفیت اشاره کرده است. اگرچه سخت افزار مورد استفاده یکسان است ولی کیفیت تصویر و همچنین دقت رنگ نمایشگر پرچمداران سامسونگ بهبود قابل توجهی داشته اند.

نمایشگر گلکسی S9

علت این بهبود را باید در نحوه کالیبره این پنل ها جستجو کرد. دیسپلی میت دقت رنگ نمایشگر گلکسی S9 را عالی توصیف می کند. در حقیقت نمایشگر گلکسی اس 9 در این بخش موفق به دریافت امتیاز +A شده است.

حداکثر روشنایی این نمایشگر در حالت خودکار برابر با 1130 نیت اندازه گیری شده که 20 درصد نسبت به نسل گذشته خود بیشتر است. همانند گلکسی S8، گلکسی S9 نیز در بخش جلویی و پشتی خود به سنسور تشخیص نور مجهز است تا سریع تر و دقیق تر میزان روشنایی نمایشگر را تنظیم کند.

نمایشگر گلکسی اس 9

نمایشگر مورد استفاده در پرچمداران جدید سامسونگ موفق به پوشش 113 درصدی sRGB شده است. این میزان پوشش پنل گلکسی S9 را بالاتر از رقبا قرار می دهد. میزان بازتاب این صفحه نمایش توسط دیسپلی میت برابر با 4.4 درصد اندازه گیری شده است. نمایشگر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تاییدیه HDR موبایل را نیز دریافت کرده اند.

با توجه به این گزارش می توان با اطمینان گفت کیفیت نمایشگر گلکسی S9 و برادر بزرگترش نسبت به نسل گذشته پیشرفت زیادی داشته است.

ارسال نظر