گوشی گلکسی S9 مینی به همراه پردازنده اسنپدراگون 660 در AnTuTu حضور یافت

رسانه کلیک - بر اساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ در نظر دارد از گوشی گلکسی S9 مینی در آینده نزدیک رونمایی کند. ظاهرا قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 660 تامین می کند.

گوشی گلکسی S9 مینی به همراه پردازنده اسنپدراگون 660 در AnTuTu حضور یافت

بنابر گزارشاتی که به تازگی منتشر شده، سهم سامسونگ در بازار چین کاهش یافته است. این کمپانی کره ای پرچمداران جدید خود را به ویژگی های جذابی مجهز کرده تا بتواند مشتریان چینی را به خود جذب کند. انتظار می رود این شرکت تا اواخر سال جاری میلادی محصولات بیشتری را راونه بازار کند تا سهم خود را در بازار چین افزایش دهد.

بر اساس شایعات گوشی گلکسی S9 مینی یکی از محصولات جدید این کمپانی است که با شماره مدل SM-G8750 در TENAA حضور پیدا کرده است. امروز دستگاهی با همین شماره مدل در AnTuTu رویت شده است که می تواند نشان دهنده معرفی آن در آینده نزدیک باشد.

قدرت این دستگاه را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 512 تامین می کند. این چیپست را 4 گیگابایت رم همراهی خواهد کرد. در گذشته نه چندان دور دستگاهی با این شماره مدل در گیک بنچ حضور پیدا کرده بود که به پردازنده اسنپدراگون 660 و 4 گیگابایت رم مجهز بود ( گلکسی S9 مینی در گیک بنچ حاضر شد؛ پردازنده اسنپدراگون 660 و 4 گیگابایت رم ).

نمایشگر سوپر امولد مورد استفاده در گوشی گلکسی S9 مینی از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد و به احتمال زیاد به نسبت تصویر 18.5:9 مجهز می شود. در این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0 استفاده شده و دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

گوشی گلکسی S9 مینی در بنچمارک آنتوتو امتیاز 136483 را کسب کرده است که امتیاز متوسطی محسوب می شود. در حالی که شایعات شماره مدل SM-G8850 و SM-G8750 را مربوط به گلکسی S9 می دانند، برای اطمینان از این موضوع باید منتظر گزارشات جدید باشیم.

بر اساس TENAA گوشی SM-G8850 به نمایشگر 5.8 اینچی سوپر امولد با رزولوشن +QHD مجهز می شود و از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. دوربین اصلی این محصول به صورت دوگانه بوده و دارای رزولوشن 12 مگاپیکسل است. در جلوی این دستگاه از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

ارسال نظر