سرانجام تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس منتشر شد

رسانه کلیک - به نظر می رسد سامسونگ نیازی به برگزاری مراسم برای رونمایی از پرچمداران جدید خود ندارد، چراکه تمامی اطلاعات آن ها به بیرون درز پیدا کرده است. به تازگی تمامی مشخصات و حتی قیمت این دو دستگاه فاش شده بود و حال شاهد انتشار تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس هستیم.

سرانجام تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس منتشر شد

بعد از انتشار رندرهای مختلف و همچنین تصاویری که به پرچمداران سامسونگ نسبت داده می‌شد، حال تصاویر رسمی این دو محصول منتشر شده است. با انتشار تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به شباهت آن ها با پرچمداران کنونی این کمپانی کره ای پی می بریم.

سامسونگ تمرکز خود را در پرچمداران جدید بر روی مشخصات فنی قرار داده است ( تخفیف شرکت سامسونگ به خریداران گلکسی اس 9 بابت تعویض گوشی های قدیمی ).

تجهیز سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به اسپیکرهای استریو

دو افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، ایوان بلس و رولند کوانت چندین تصویر از پرچمداران آینده سامسونگ منتشر کرده اند که طراحی آن ها را برای ما کاملا مشخص می کند. برخلاف سال گذشته که گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس مشخصات فنی تقریبا یکسانی داشتند، جایگزین آن ها دارای تفاوت های بیشتری هستند.

[lightgallery images="155159,155158,155157"]

پس از انتشار شایعات بسیار تقریبا می توان با قطعیت گفت که گلکسی S9 پلاس به 6 گیگابایت رم و دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود، ولی برادر کوچک تر آن، گلکسی S9 دارای 4 گیگابایت رم و دوربین اصلی با یک سنسور است. گلکسی S9 پلاس به علت نمایشگر بزرگتر، از باتری حجیم تری بهره می برد. انتظار می رود هر دو دستگاه به اسپیکرهای استریو مجهز شوند.

[lightgallery images="155156,155155,155160"]

در حالی که طراحی سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس تفاوت چندانی با نسل گذشته خود ندارند، تغییرات ایجاد شده در مشخصات فنی و همچنین استفاده از دوربین دوگانه در نسخه بزرگتر می تواند کاربران بیشتری را جذب کند.

تنها چند روز تا معرفی رسمی این دستگاه ها زمان باقی مانده ولی با توجه به افشای تمامی مشخصات، این مراسم هیجان چندانی برای ما نخواهد داشت.

ارسال نظر