تخفیف شرکت سامسونگ به خریداران گلکسی اس 9 بابت تعویض گوشی های قدیمی

رسانه کلیک - بر اساس جدیدترین شایعات پیرامون پرچمدار جدید سامسونگ، افراد هنگام خرید گلکسی اس 9 می توانند بابت طرح تعویض گوشی قدیمی خود، از تخفیف 350 دلاری بهره مند شوند.

تخفیف شرکت سامسونگ به خریداران گلکسی اس 9 بابت تعویض گوشی های قدیمی

بر اساس یکی از افشاگران شبکه اجتماعی ردیت که به تازگی موفق به بررسی گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس مجهز به پردازنده اگزینوس پیش از رونمایی این دو محصول شده است، افراد می توانند هنگام خرید این دو گوشی 350 دلار بابت تحویل مدل های قدیمی از سامسونگ تخفیف بگیرند.

این تخفیف در صورت استفاده از طرح تعویض گوشی های قدیمی سامسونگ (که در حال حاضر مدل های مد نظر شرکت اعلام نشده است) با پرچمداران سری اس 9 لحاظ می شود.

به گفته این افشاگر، مبلغ 350 دلار صرف نظر از مدل گوشی قدیمی (در صورتی که سامسونگ با تعویض آن موافقت کند) از کل هزینه پرداختی بابت خرید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس کسر می شود.

شرکت سامسونگ هیچ واکنشی نسبت به این شایعه نشان نداده اما در صورت صحت آن، به نظر می رسد کاربران بسیاری به آن روی خوش نشان دهند.

اگر شایعات مربوط به گوشی های سری گلکسی S9 را دنبال کرده باشید، تا الان متوجه شده اید که پرچمدار جدید سامسونگ در مقایسه با مدل قدیمی آن یعنی گلکسی اس 8 تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ شاید به همین دلیل است که این شرکت کره ای در نظر دارد بازار هدف خود را از دارندگان گوشی های قدیمی آغاز کند.

بر اساس یکی دیگر از شایعات منتشر شده از سوی این افشاگر، کاربران گلکسی اس 9 می توانند ویدیوهای مد نظرشان را به عنوان وال پیپر در صفحه قفل گوشی قرار دهند و این قابلیت طوری در گوشی گنجانده شده است که شارژ باتری بسیار کمی مصرف می کند. ضمن اینکه اپلیکیشن بیکسبی ویژن (Bixby Vision) در پرچمدار جدید سامسونگ مجهز به ترجمه زنده خواهد بود.

با این تفاسیر، در صورتی که همه این شایعات صحت داشته باشد، سامسونگ 5 روز دیگر در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC 2018) که مصادف با رونمایی گلکسی S9 است، برای سورپرایز کردن کاربران راه سختی در پیش خواهد داشت، چرا که همه مشخصات این محصولات لو رفته است.

ارسال نظر