نسخه جهانی vivo V19 با دو دوربین سلفی وارد بازار می‌شود

رسانه کلیک - گوشی Vivo V19 ماه گذشته در اندونزی رونمایی شد اما این گوشی فقط یک مدل جدید از Vivo V17 بود. امروز اطلاعات جدید از گوشی Vivo V19 منتشر شد که حکایت از عرضه جهانی آن با دو دوربین سلفی دارد.

نسخه جهانی vivo V19 با دو دوربین سلفی وارد بازار می‌شود

فروش گوشی Vivo V19 با دو دوربین های سلفی، شارژ سریع 33 وات و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آغاز شده است. این اولین تلفن است که صفحه نمایش آن دارای دو سوراخ است که انتظار می‌رود عرضه جهانی شود.

گوشی Vivo V19 در گوشی V19 از پردازنده اسنپدراگون 712 به همراه 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه استفاده شده است.

صفحه نمایش این گوشی 6.44 اینچ با کیفیت Super AMOLED و وضوح کامل HD + و یک حسگر اثر انگشت در زیر است. باکس دوبین سلفی آن نیز شامل یک دوربین سلفی اصلی 32 مگاپیکسلی f/2.1 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق العاده با لنز f/2.3 است.

در پشت گوشی نیز چهار دوربین قرار دارد که به شکل L در یک باکس مستطیلی بزرگ قرار گرفته‌اند؛ این دوربین‌ها شامل دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 8 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو زوم هستند. همچنین تنظیمات هر دو دوربین جلو و پشت حالت Super Night و فیلم‌برداری Ultra Stable پشتیبانی می کنند.

Vivo V19 سایر نکات برجسته گوشی Vivo V19 شامل پورت USB-C، جک صوتی 3.5 میلی‌متری، بلوتوث 5.0 و کلیه باندها و فرکانس‌های لازم Wi-Fi است. V19 در دو رنگ نقره‌ای براق و مشکی مات عرضه می‌شود. این گوشی با قیمت‌های مختلف و مناسب هر بازار بخ فروش خواهد رسید.

ارسال نظر