شایعات عجیب و غریب در مورد پیکسل ۲ ایکس ال؛ هیچ سیستم عاملی روی گوشی نصب نیست!

رسانه کلیک - مشخصات جدیدترین پرچم‌دار گوگل مدل Pixel 2 XL روی کاغذ بسیار خارق‌العاده است، اما گویا این گوشی در عمل حرفی برای گفتن ندارد!

شایعات عجیب و غریب در مورد پیکسل ۲ ایکس ال؛ هیچ سیستم عاملی روی گوشی نصب نیست!

پس از عرضه مدل Pixel 2 XL به بازار، این گوشی به عنوان پرچمدار گوگل مورد انتقاد شدید بسیاری از کاربران قرار گرفت. یکی از کاربران این مدل، از مشکل محو شدگی صفحه‌نمایش Pixel 2 XL انتقاد کرده بود. صفحه‌نمایش این مدل OLED است که علی رغم وضوح و کیفیت بالایی که دارد، با مشکلاتی از این دست روبه‌رو است. حال یکی از کاربران این برند اعلام کرده پس از خرید این مدل متوجه شده که سیستم‌عاملی روی آن نصب نیست!

لازم به ذکر است؛ تنها یک نفر به این مشکل اشاره کرده است و تاکنون گزارش دیگری مبنی بر عدم نصب سیستم‌ عامل اعلام نشده است. البته تنها یک گزارش، دلیل قانع‌کننده‌ای برای نقد این مدل محسوب نمی‌شود؛ چرا که ممکن است برخی کاربران جانبدارانه نظر دهند. این کاربر گفته که پس از گزارش این مشکل، گوگل سریعاً گوشی را پس گرفته و کارت هدیه Google Play را جهت جبران خسارت به این کاربر اهدا کرده است.

البته بد نیست بدانید که گوگل چنین ایرادی را تأیید نکرده و اعلام کرده که موضوع را بررسی می‌کند. حال طبق گفته‌های منابع آگاه، این مشکل برطرف شده است.

ارسال نظر