گوشی پیکسل 3 گوگل با قیمت 730 دلار در یک فروشگاه اینترنتی ظاهر شد

رسانه کلیک - گوگل در آینده نزدیک از گوشی های هوشمند جدید خود رونمایی می کند. به تازگی گوشی پیکسل 3 گوگل در یک فروشگاه اینترنتی حضور پیدا کرده است.

گوشی پیکسل 3 گوگل با قیمت 730 دلار در یک فروشگاه اینترنتی ظاهر شد

چند روز دیگر گوشی های پیکسل 2018 به صورت رسمی از سوی گوگل معرفی می شوند. تا به امروز شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با این محصولات در فضای مجازی منتشر شده است.

به تازگی گوشی پیکسل 3 گوگل در فروشگاه اینترنتی JD.com حضور پیدا کرده است. این گوشی هوشمند در رنگ های سفید و مشکی در این وب‌سایت به چشم می خورد. تا به امروز گوگل گوشی های سری پیکسل را در کشور چین عرضه نکرده است، بنابراین حضور این گوشی هوشمند در یک فروشگاه آنلاین چینی عجیب به نظر می رسد.

در صفحه مربوط به این گوشی هوشمند تنها شاهد حضور تصاویر و قیمت گوشی پیکسل 3 گوگل هستیم. این محصول قیمتی برابر با 730 دلار دارد. در حالی که در این وب‌سایت مشخصات پرچمدار آینده گوگل حضور ندارد، شایعات و گزارش ها قطعات مورد استفاده در آن را اعلام کرده اند.

بر اساس شایعات، گوشی پیکسل 3 گوگل به نمایشگر 5.4 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود. این اسمارت فون فاقد بریدگی صفحه نمایش است.

انتظار می رود قدرت گوشی گوگل پیکسل 3 را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین کند. این احتمال وجود دارد که این دستگاه در نسخه های مختلف به فروش برسد با این حال نسخه پایه آن دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود. گوگل برای این محصول خود سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 را در نظر می گیرد.

گوگل پیکسل 3 برخلاف بسیاری از پرچمداران بازار به دوربین اصلی تکی با سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز می شود. در بخش جلویی این محصول شاهد استفاده از دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 8 مگاپیکسلی خواهیم بود.

گوگل در تاریخ 9 اکتبر مراسمی را در شهر نیویورک برگزار می کند. در این مراسم گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL به صورت رسمی به نمایش گذاشته می شوند ( مراسم گوگل 17 مهر ماه برگزار می شود؛ رونمایی از گوشی های سری پیکسل 3 ).

ارسال نظر