گوشی گوگل پیکسل 3 مینی در دیتابیس GFXBench قرار گرفت!

رسانه کلیک - گوگل در آینده نزدیک از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. به تازگی گوشی گوگل پیکسل 3 مینی در GFXBench حضور پیدا کرده است.

گوشی گوگل پیکسل 3 مینی در دیتابیس GFXBench قرار گرفت!

گوگل تا به امروز دو نسل از گوشی های سری پیکسل را معرفی کرده است؛ با این حال شاهد رونمایی از یک گوشی هوشمند کامپکت از سوی این کمپانی نبودیم. از میان برندهایی که این محصولات را در گذشته تولید کرده اند، می توان به سونی و سامسونگ اشاره کرد.

گوگل در تاریخ 9 اکتبر مراسمی را برای معرفی گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال برگزار می کند. این احتمال وجود دارد که در این مراسم گوشی گوگل پیکسل 3 مینی نیز در معرض دید عموم قرار گیرد.

چند روز پیش گوگل در صفحه اینستاگرام خود در رابطه با گوشی گوگل پیکسل 3 مینی اطلاعاتی را منتشر کرد. در حالی که بسیاری از افراد این پست را جدی نگرفتند، به تازگی این دستگاه در GFXBench حضور پیدا کرده است.

این گوشی هوشمند دارای کدنام Bonito است و قدرت آن را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 710 تامین می کند. این محصول مانند برادرانش، گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 مجهز می شود.

این اطلاعات توسط رولند کوانت در اختیار رسانه ها قرار گرفته و در حال حاضر مشخصات بیشتری از این محصول در فضای مجاری منتشر نشده است. در صورتی که گوگل قصد معرفی این محصول را داشته باشد، در تاریخ 9 اکتبر به صورت رسمی با آن ملاقات می کنیم.

دو محصول دیگر این کمپانی، گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می شوند. این دستگاه ها در نسخه پایه خود 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار خریداران قرار می دهند. گوگل برای گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 را در نظر گرفته است.

ارسال نظر