رندری دیگر از گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 XL رسانه ای شد

رسانه کلیک - رندر گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 XL در فضای مجازی منتشر شد. در ماه آینده میلادی از این گوشی های هوشمند به صورت رسمی رونمایی می شود.

رندری دیگر از گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 XL رسانه ای شد

در هفته های اخیر شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با پرچمداران آینده گوگل ، پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در اینترنت منتشر شده است. امروز رندر گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 XL در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

هر دو پرچمدار آینده گوگل دارای حاشیه زیادی در بخش پایینی نمایشگر هستند. گوگل پیکسل 3 XL دارای بریدگی صفحه نمایش است. برش نمایشگر این گوشی هوشمند میزبان دوربین سلفی دوگانه است. گوگل پیکسل 3 نیز مانند برادر بزرگتر خود از دوربین سلفی دوگانه بهره می برد.

این گوشی های هوشمند به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می شوند. انتظار می رود گوگل برای این دو محصول 4 گیگابایت رم در نظر گرفته باشد. در رابطه با نسخه های مختلف این دستگاه ها اطلاعات دقیقی در فضای مجازی منتشر نشده با این حال احتمال عرضه آن ها در نمونه های مجهز به 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

گوگل پیکسل 3 برای تامین انرژی خود به یک باتری 2915 میلی آمپر ساعتی تکیه می کند. گوگل پیکسل 3 XL به علت تجهیز به نمایشگر بزرگتر، از باتری با ظرفیت بالاتری بهره می برد. این گوشی هوشمند به باتری 3430 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود.

این دو گوشی هوشمند از شارژ وایرلس و قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کنند. گوگل پرچمداران آینده خود را به صورت پیش فرض به اندروید 9 مجهز می کند. نزدیک به دو هفته دیگر از گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL به صورت رسمی رونمایی می شود ( مراسم گوگل 17 مهر ماه برگزار می شود؛ رونمایی از گوشی های سری پیکسل 3 ).

با توجه به انتشار حجم بالای اطلاعات از این گوشی های هوشمند، انتظار می رود گوگل در آینده نظارت بیشتری روی طراحی و توسعه محصولات خود داشته باشد.

ارسال نظر