گوشی پیکسل 3 XL به نمایشگر برش خورده و بدنه شیشه ای مجهز است

رسانه کلیک - اخبار پیرامون پرچمدار بعدی غول دنیای جستجوگرها روز به روز در حال افزایش است. امروز با انتشار تصویر گوشی گوگل پیکسل 3 XL تقریبا همه شایعات به پایان می رسد.

گوشی پیکسل 3 XL به نمایشگر برش خورده و بدنه شیشه ای مجهز است

همان طور که می دانید، سیستم عامل اندروید P به قابلیت پشتیبانی از شیار بالایی نمایشگر مجهز شده است و با افشا شدن محافظ نمایشگر Google Pixel 3 XL، این موضوع به صورت کامل تأیید شد ( محافظ نمایشگر گوشی گوگل پیکسل 3 به برش نمایشگر اشاره می کند! ).

امروز برای اولین بار تصویر گوشی گوگل پیکسل 3 XL توسط کاربری به نام meraz9000 در وب سایت XDA منتشر شد که نمای جلویی و پشتی آن مانند شکل زیر است:

تصویر گوشی گوگل پیکسل 3 XL

تصویر گوشی گوگل پیکسل 3 XL

در حال حاضر و از آنجا که هنوز مهر تأییدی روی این تصاویر نخورده، نمی توانیم باور کنیم که عکس های افشا شده واقعیت داشته باشد. احتمالا این تصاویر به تست هایی که روی طراحی گوشی صورت می گیرد، مربوط می شود و هنوز مدت زمان زیادی تا رونمایی از این محصول باقی مانده است.

اولین موردی که در تصویر گوشی گوگل پیکسل 3 XL توجه ما را به خود جلب می کند، شیار بالایی نمایشگر یا همان ناچ (Notch) است که البته در مقایسه با سایر محصولاتی که به این قابلیت مجهز هستند، بسیار کوچکتر به نظر می رسد.

بسیاری از پرچمداران جدید مانند P20 و وان پلاس 6 به نمایشگر برش خورده مجهز هستند که البته ارتفاع آن تا حدی زیاد به چشم می آید که به همین دلیل، قابلیت مخفی کردن آن به صورت نرم افزاری برای کاربران فراهم شده است، اما ارتفاع زیاد آن به معنی بیشتر شدن فضای استاتوس بار است که به این ترتیب، بخشی از فضای قسمت بالایی به همین دلیل هدر می رود.

در تصویر گوشی گوگل پیکسل 3 XL به نظر می رسد که باید منتظر دوربین دوگانه سلفی باشیم؛ البته برخی شواهد حاکی از آن است که دایره دوم مربوط به سنسورهای دیگر است. گوشی پیکسل 2 در مقایسه با آیفون X، عملکرد خوبی در زمینه عکاسی پرتره با دوربین سلفی از خود نشان داده و Pixel 3 نیز می تواند همین راه موفقیت آمیز را ادامه دهد.

برخی منابع خبری بر این باورند که پیکسل 3 ایکس ال مانند آیفون ایکس به قابلیت تشخیص چهره مجهز خواهد بود؛ قابلیتی که این روزها در حال گسترش است. این ویژگی روی برخی گوشی های اندرویدی به چشم می خورد، اما امنیت آن در مقایسه با آیفون 10 بسیار پایین تر است. سرعت تشخیص چهره گوشی وان پلاس 6 فوق العاده است، اما می توان آن را با یک تصویر گول زد و به این ترتیب، امنیت آن برای استفاده در زمینه Android Pay اصلا مناسب نیست.

پرچمداران سامسونگ نیز به قابلیت تشخیص عنبیه چشم مجهز هستند، اما عملکرد آن نیز در شرایطی با نور زیاد آنچنان که باید و شاید مناسب به نظر نمی رسد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که گوگل چه تصمیمی را برای پرچمداران نسل بعد خود اتخاذ می کند.

تصویر گوشی گوگل پیکسل 3 XL

در قسمت پشت، سنسوری جدید را می بینیم که میان دوربین و فلاش قرار گرفته است، اما کمی عجیب به نظر می رسد که گوگل از دوربین دوگانه برای این محصول استفاده نکرده است. اگر این دستگاه برای عکاسی به صورت پرتره به دوربین دوم هم نیاز نداشته باشد، اما وجود لنز دوم به صورت تله یا واید برای عکاسی امری مهم به حساب می آید.

آن طور که از تصویر بر می آید، ظاهرا گوگل تصمیم گرفته تا در طراحی قسمت بالایی بدنه پشتی از شیشه استفاده کند که همین موضوع، می تواند حدس و گمان ها را به سمت مجهز بودن Pixel 3 XL به تکنولوژی شارژ بی سیم ببرد.

ارسال نظر