گوگل پیکسل 3 XL مجهز به اندروید P در گیک بنچ حضور پیدا کرد

رسانه کلیک - به تازگی گوشی گوگل پیکسل 3 XL در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است. این دستگاه از 4 گیگابایت رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 بهره می برد.

گوگل پیکسل 3 XL مجهز به اندروید P در گیک بنچ حضور پیدا کرد

انتظار می رود از گوشی های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل 3 XL به صورت رسمی در ماه اکتبر سال جاری میلادی رونمایی شود. در روزهای اخیر اطلاعات جدیدی در رابطه با این محصولات در فضای مجازی منتشر شده که طراحی آن ها را نیز به نمایش می گذارد ( قاب های پیکسل 3 از طراحی متفاوت این گوشی هوشمند خبر می دهد ).

گوگل پیکسل 3 XL اخیرا در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده و برخی از مشخصات اصلی آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس گیک بنچ این گوشی هوشمند به سیستم عامل پیش فرض اندروید P و 4 گیگابایت رم مجهز می شود. در حالی که نام پردازنده این دستگاه مشخص نشده است، انتظار می رود قدرت آن را چیپست اسنپدراگون 845 تامین کند.

گوگل پیکسل 3 XL در بخش تک هسته ای موفق به کسب 2426 و در بخش چند هسته ای امتیاز 8355 را به نام خود ثبت کرده است. این امتیازها برای یک پرچمدار فوق العاده به نظر نمی رسند. با توجه به این موضوع احتمال می رود با نمونه اولیه گوگل پیکسل 3 XL روبه‌رو باشیم.

در حالی که اکثر گوشی های پرچمدار اخیر به 6 گیگابایت رم مجهز شده اند، گیک بنچ به استفاده از 4 گیگابایت رم در گوگل پیکسل 3 ایکس ال اشاره می کند. این احتمال وجود دارد که پرچمدار آینده گوگل در نسخه ای مجهز به 6 گیگابایت رم نیز معرفی شود.

بر اساس گزارش های اخیر نسخه کوچک تر گوشی هوشمند گوگل، پیکسل 3 به نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود و نمونه بزرگتر آن مجهز به صفحه نمایش با نسبت تصویر 19:9 و برش نمایشگر در اختیار خریداران قرار می گیرد ( تصاویر واقعی گوگل پیکسل 3 ایکس ال خبرساز شد ).

انتظار می رود گوشی های هوشمند آینده گوگل به دوربین سلفی دوگانه و دوربین اصلی تکی مجهز شوند و از شارژ وایرلس نیز پشتیبانی کنند.

ارسال نظر