تصویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL از برش نمایشگر خبر می دهد

رسانه کلیک - به تازگی تصویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL به اینترنت راه پیدا کرده که شایعات گذشته را تایید می کند. این دستگاه دارای بریدگی صفحه نمایش است.

تصویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL از برش نمایشگر خبر می دهد

تصاویر و رندرهای زیادی از پرچمدار آینده گوگل در فضای مجازی منتشر شده است. در همین راستا امروز تصویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL در کشور کانادا ثبت شده است. توسط این تصویر می توان به برخی ویژگی های این گوشی هوشمند پی برد ( انتشار اطلاعات جدید از مشخصات گوشی گوگل پیکسل 3 XL ).

دستگاه موجود در این تصویر برای جلوگیری از شناسایی شدن، داخل یک قاب بزرگ قرار گرفته است. این اسمارت فون به برش نمایشگر مجهز شده و از اسپیکر استریو بهره می برد. حضور یک دکمه ناوبری در زیر نمایشگر، از تجهیز پیکسل 3 ایکس ال به اندروید 9 پای حکایت دارد ( گوگل پیکسل 3 XL مجهز به اندروید P در گیک بنچ حضور پیدا کرد ).

بر اساس شایعات و گزارش ها، گوگل پیکسل 3 XL به نمایشگر 6.7 اینچی با فناوری OLED مجهز می شود. گوگل برای تامین قدرت پرچمدار آینده خود پردازنده اسنپدراگون 845 را در نظر گرفته که آن را 4 گیگابایت رم همراهی می کند. گوگل در سال جاری میلادی علاوه بر پیکسل 3 XL، از گوشی پیکسل 3 نیز رونمایی می کند.

نمایشگر گوگل پیکسل 3 XL دارای رزولوشن QHD است. در بخش پشتی این گوشی هوشمند یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی قرار می گیرد و در بخش جلویی آن یک سنسور 8 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را ثبت می کند ( تصاویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL خبرساز شد ).

از دیگر مشخصات گوگل پیکسل 3 ایکس ال می توان به 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3430 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. بر اساس گزارش ها از گوشی گوگل پیکسل 3 به همراه پیکسل 3 XL در تاریخ 4 اکتبر رونمایی می شود ( تاریخ معرفی گوگل پیکسل 3 فاش شد؛ رونمایی در 4 اکتبر ). در حال حاضر گوگل این تاریخ را تایید نکرده است.

ارسال نظر