فروش گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال توسط گوگل متوقف شد

رسانه کلیک - در حالی که فروش گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال در Best Buy و آمازون کماکان ادامه دارد، اما عرضه آنها از سوی گوگل متوقف شده است.

فروش گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال توسط گوگل متوقف شد

بعد از آنکه مشتریان و خریداران متوجه حذف این دو محصول از Google Store شدند، غول دنیای جستجوگرها نیز خبر توقف فروش پیکسل و پیکسل ایکس ال را اعلام کرد. اما این دو گوشی همچنان در فروشگاه های بست بای و آمازون برای خرید موجود است.

خریدارانی که هم اکنون به وب سایت Google Store مراجعه کنند، با پیشنهاد خرید پیکسل 2 و پیکسل 2 XL، آخرین پرچمداران این شرکت روبرو خواهند شد و در سال آینده، با معرفی پرچمداران جدید که احتمالا در نیمه دوم سال 2018 رونمایی خواهند شد، آنها نیز جای خود را به گزینه های تازه می دهند.

اگر همچنان به دنبال خرید گوگل پیکسل هستید، می توانید آن را با قیمت 500 دلار به صورت مستقیم یا در ازای پرداخت ماهانه 19.99 دلار به مدت دو سال (تحت قرارداد با اپراتور Verizon) از وب سایت Best Buy خریداری کنید. همچنین این گوشی به صورت آنلاک در وب سایت آمازون با قیمت 385 دلار (نسخه 32 گیگابایتی) برای خرید در دسترس قرار دارد.

بد نیست بدانید که در حال حاضر صفحه مربوط به گوشی های سال 2016 غول دنیای جستجو یا همان Pixel و Pixel XL در وب سایت فروشگاهی گوگل به صورت مستقیم به صفحه پرچمداران جدید آن، یعنی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال هدایت می شود و دیگر خبری از نسل اول این محصول در Google Store به چشم نمی خورد.

فروشگاه eBay نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه ها مطرح شده است. در آخر باید مجددا به این نکته اشاره کنیم که فروش پیکسل و پیکسل ایکس ال در وبسایت Google Store متوقف شده، لذا پیشنهاد می کنیم که با نیت خرید این محصول وارد آن نشوید.

ارسال نظر