نسخه جدید گوشی Honor 10 GT با رنگ سفید- سوسنی از راه رسید

رسانه کلیک - شرکت آنر از نسخه جدید گوشی Honor 10 GT رونمایی کرد. این دستگاه در رنگ سفید- سوسنی (Lily White) به بازار عرضه می شود.

نسخه جدید گوشی Honor 10 GT با رنگ سفید- سوسنی از راه رسید

شرکت آنر به همراه اسمارت فون آنر نوت 10 از نسخه جدید گوشی Honor 10 GT نیز رونمایی کرد. این دستگاه در مقایسه با نمونه های گذشته با رنگ جدیدی در اختیار خریداران قرار می گیرد. رنگ این دستگاه سفید سوسنی یا Lily White است که در زوایای مختلف تغییر می کند.

آنر اعلام کرده که این گوشی هوشمند اولین دستگاه با طراحی پنل پشتی خمیده محسوب می شود که رنگ آن در زوایای مختلف تغییر می کند. رنگ این دستگاه با توجه به زاویه نگهداری آن تغییر می کند. سبز روشن، سبز نعنایی و قرمز مایل به زرد این رنگ ها را تشکیل می دهند.

گوشی آنر 10 GT اولین اسمارت فون برند آنر محسوب می شود که به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. آنر نوت 10 که به تازگی توسط این شرکت معرفی شده در نسخه ای به همراه 8 گیگابایت رم به بازار عرضه می شود ( گوشی هوشمند آنر نوت 10 مجهز به نمایشگر 6.95 اینچی معرفی شد ).

نسخه جدید گوشی Honor 10 GT از نظر مشخصات فنی تفاوتی با نمونه های دیگر این گوشی هوشمند ندارد. آنر 10 GT از نمایشگر 5.84 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. قدرت این اسمارت فون را پردازنده کایرین 970 تامین می کند. آنر برای این دستگاه 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.

در بخش پشتی آنر 10 GT دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 24 و 16 مگاپیکسلی خودنمایی می کند و در بخش جلویی آن یک سنسور 24 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر سلفی کاربران را بر عهده دارد. در حالی که نمایشگر این دستگاه دارای نسبت تصویر 19:9 است، آنر سنسور اثر انگشت آنر 10 GT را بر روی پنل جلویی قرار داده است.

از دیگر مشخصات گوشی Honor 10 GT می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 به همراه رابط کاربری EMUI 8.1، تراشه NFC، پورت USB-C و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی با امکان پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد.

ارسال نظر