گوشی آنر 10 را در تصویر جدید مشاهده کنید؛ برش نمایشگر مشابه هواوی P20

رسانه کلیک - شرکت آنر که زیرمجموعه هواوی محسوب می شود، قصد دارد در آینده از گوشی هوشمند آنر 10 رونمایی کند. به تازگی تصویر واقعی این دستگاه منتشر شده است.

گوشی آنر 10 را در تصویر جدید مشاهده کنید؛ برش نمایشگر مشابه هواوی P20

هفته گذشته چندین رندر باکیفیت از گوشی هوشمند آنر 10 در فضای مجازی منتشر شده بود که طراحی جذاب آن را به نمایش می گذاشت. برخی از شایعات در گذشته به استفاده از برش نمایشگر مشابه هواوی P20 در این دستگاه خبر می دادند و بعضی دیگر ادعا می کردند که این گوشی هوشمند با نسبت تصویر به بدنه نزدیک به 100 درصد معرفی خواهد شد.

امروز تصویری جدید از گوشی هوشمند آنر 10 منتشر شده است. این تصویر که در شبکه اجتماعی چینی Weibo حضور پیدا کرده است نشان از برش نمایشگر در این دستگاه دارد. گوشی آنر 10 در تاریخ 19 آوریل به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

انتظار می رود گوشی هوشمند آنر 10 دارای ویژگی های مشابه بسیاری با پرچمدار هواوی، پی 20 باشد. با انتشار این تصویر تقریبا می توان با اطمینان حضور برش صفحه نمایش در این دستگاه را قطعی دانست.

در گذشته تصویری از پنل پشتی محصول آینده آنر منتشر شده بود که این محصول را در رنگ جذاب آبی بنفش نشان می داد. این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهد شد که انتظار می رود از مشخصاتی مشابه با میت 10 برخوردار باشد، بنابراین توسعه دوربین آنر 10 با همکاری لایکا صورت گرفته است.

گزارش های اخیر ادعا کرده اند که آنر در دوربین محصول آینده خود از هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد. بر اساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده دوربین آنر 10 از حالت «Semantic Image Segmentation Mode» بهره می برد ( پوستر رسمی گوشی Honor 10 منتشر شد؛ قاب پشتی خیره کننده و دوربین اصلی دوگانه ).

تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند آنر 10 منتشر شده است که برخی از مشخصات فنی آن را در اختیار ما قرار می دهد. این محصول به نمایشگر 5.84 اینچی و پردازنده کایرین 970 مجهز خواهد شد. انتظار می رود آنر 10 به 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود.

برای اطلاع از مشخصات رسمی این دستگاه باید تا زمان رونمایی آن در چین، 19 آوریل صبر کنیم. آنر قصد دارد علاوه بر کشور چین در تاریخ 15 مه از این دستگاه در لندن نیز رونمایی کند.

ارسال نظر