پوستر رسمی گوشی Honor 10 منتشر شد؛ قاب پشتی خیره کننده و دوربین اصلی دوگانه

رسانه کلیک - گوشی Honor 10 یکی از مهم ترین پرچمدارانی است که باید ظرف ماه های آینده منتظر معرفی رسمی آن باشیم. به تازگی پوستری از این محصول منتشر شده که حکایت از رنگ منحصر به فرد قاب پشتی و دوربین دوگانه دارد.

پوستر رسمی گوشی Honor 10 منتشر شد؛ قاب پشتی خیره کننده و دوربین اصلی دوگانه

همانطور که پیش تر به اطلاع شما رساندیم، شرکت های وان پلاس، ال جی و اچ تی سی در حال آماده شدن برای معرفی پرچمداران جدید خود هستند. بر اساس اخبار جدید، ظاهرا باید نام هواوی را نیز به این لیست اضافه کنیم، چرا که چینی ها قصد دارند به زودی گوشی Honor 10 را معرفی کنند و به نظر می رسد بازار رقابت میان برندهای یاد شده بسیار داغ باشد.

تا به این لحظه هیچ گونه اطلاعات رسمی و موثقی پیرامون محصول بعدی هواوی، گوشی Honor 10 به میان نیامده بود. به نظر می رسد که برند آنر تبلیغات خود را برای این دستگاه در کشور چین آغاز کرده است.

گوشی Honor 10

در پوستری که امروز منتشر شد، بدنه پشتی گوشی آنر 10 به نمایش در آمد که وجود دوربین دوگانه در پشت بدنه را تأیید می کند. همچنین به نظر نمی رسد که سنسور اثر انگشت در این قسمت قرار گرفته باشد و ظاهرا طراحان آنر آن را به درون دکمه هوم انتقال داده اند.

مانند پرچمداران دیگری که در سال جاری عرضه شده یا در صف معرفی هستند، گوشی Honor 10 نیز به نمایشگر برش خورده مجهز است. از آنجا که پوستر منتشر شده هیچ اطلاعاتی را در مورد نمای جلویی این اسمارت فون به ما یادآوری نمی کند، باید منتظر بمانیم تا تصاویر بیشتری از این محصول در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شود.

بر اساس پیش بینی ها، گوشی Honor 10 قرار است در تاریخ 15 می (25 اردیبهشت) به صورت رسمی معرفی شود. از سوی دیگر، طبق اتفاقاتی که تا به حال برای محصولات قبلی این برند پیش آمده، تا آن زمان اطلاعات بیشتری پیرامون پرچمدار بعدی آنر منتشر می شود و پیش از معرفی رسمی، متوجه اطلاعات سخت افزاری آن خواهیم شد.

ارسال نظر