با 5 ویژگی ممتاز گوشی آنر ۱۰ آشنا شوید!

رسانه کلیک - به تازگی از گوشی هوشمند گوشی آنر ۱۰ رونمایی شده است. در این مطلب ویژگی های رقابتی این تلفن هوشمند تشریح می شود.

با 5 ویژگی ممتاز گوشی آنر ۱۰ آشنا شوید!

گوشی آنر ۱۰ جدیدترین پرچمدار برند آنر بوده که در انگلستان با قیمت 399 پوند (537 دلار) و در دیگر کشورهای اروپایی با قیمت 399 یورو (472 دلار) برای فروش عرضه می شود ( آنر 10 بصورت رسمی رونمایی شد ).

در این مطلب به بیان ویژگی های جالب توجه این اسمارت فون می پردازیم، در ادامه با کلیک همراه باشید.

طراحی شیشه ای

گوشی آنر ۱۰ از طراحی زیبایی بهره می برد. در تولید این گوشی هوشمند از پنل شیشه ای استفاده شده است که رنگ زیبایی دارد. در ساخت پنل پشتی این دستگاه از 15 لایه شیشه سه بعدی با پوشش در ابعاد نانو بهره گرفته شده است.

این دستگاه در زوایای مختلف رنگ های متفاوتی را به نمایش می گذارد. با توجه به زاویه قرارگیری این دستگاه دارای رنگ آبی و بنفش است. در حالی که رنگ Twilight هواوی P20‌ پرو در مقایسه با محصولات مشابه متفاوت است، گوشی آنر ۱۰ از رنگ جذاب تری بهره می برد.

دوربین مجهز به هوش مصنوعی

گوشی آنر ۱۰ از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 24 و 16 مگاپیکسلی بهره می برد. کاربر توسط این دوربین قادر به ثبت تصاویر با کیفیت است با این حال آنر برای دوربین گوشی آنر ۱۰ از هوش مصنوعی استفاده کرده است.

دوربین این گوشی هوشمند به لطف پردازنده Kirin 970 و واحد پردازش مبتنی بر شبکه عصبی قادر به شناسایی 500 جسم مختلف از میان 22 دسته بندی است. دوربین دوگانه آنر 10 می تواند به صورت خودکار بهترین تنظیمات را برای ثبت تصاویر اعمال کند.

در حالی که دوربین مورد استفاده در این محصول در مقایسه با میت 10 پرو و P20 پرو از امکانات کمتری بهره می برد، کیفیت بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پردازنده Kirin 970

در گوشی آنر ۱۰ از جدیدترین پردازنده تولیدی این شرکت یعنی Kirin 970 استفاده شده است. این پردازنده از سال 2017 و همزمان با معرفی میت 10 قدرت پرچمداران این برند را تامین می کند.

این پردازنده به هوش مصنوعی مجهز شده و عملکرد مناسبی را برای آنر 10 به ارمغان می آورد. خریداران این گوشی هوشمند نگرانی بابت عملکرد آنر 10 نخواهند داشت.

برش نمایشگر

گوشی آنر ۱۰ مانند بسیاری از پرچمداران اندرویدی بازار به برش نمایشگر مجهز شده است. کاربر می تواند در بخش تنظیمات برش صفحه نمایش این اسمارت فون را مخفی کند.

شاید برخی کاربران علاقه ای به برش نمایشگر نداشته باشند با این حال در آینده محصولات بیشتری مجهز به این ویژگی به بازار عرضه می شوند. اگر علاقه ای به این ویژگی ندارید می توانید به بخش تنظیمات صفحه نمایش مراجعه کنید و اطراف این برش را با نوار مشکی رنگ مخفی کنید.

سنسور اثر انگشت در زیر شیشه

بسیاری از شرکت ها در حال تلاش برای توسعه فناوری سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر هستند. دو کمپانی بزرگ در صنعت گوشی های هوشمند، سامسونگ و اپل در حال آزمایش این تکنولوژی برای استفاده در محصولات خود هستند. در گذشته نه چندان دور کمپانی ویوو از اولین گوشی هوشمند خود مجهز به این فناوری رونمایی کرد.

برخی شرکت ها برای کاهش حاشیه اطراف نمایشگر مجبور به انتقال اسکنر اثر انگشت به پنل پشتی دستگاه و یا حذف آن شده اند. آنر تصمیم گرفته از شیوه متفاوتی استفاده کند. این برند سنسور اثر انگشت را در پایین نمایشگر و در زیر شیشه قرار داده است.

این موضوع باعث می شود که غیر از برش نمایشگر، شیشه جلویی دستگاه یکپارچه باشد. برخلاف بسیاری از محصولات کاربر می تواند حتی با انگشتان خیس از اسکنر اثر انگشت گوشی آنر ۱۰ استفاده کند. لازم به ذکر است؛ این دستگاه از استاندارد IP برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره نمی برد.

ارسال نظر